|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:08 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *skuttar runt lyssnandes på sin låt* *Skutta efter*Hmms? Ah, it is teh j00! Yep, its teh meeh domokun Sköööjs! domokun J䴴e domokun xp *Hoppa upp p堲yggen* HAH! domokun :'O! omfg. Tjena.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:08 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *skuttar runt lyssnandes på sin låt* *Skutta efter*Hmms? Ah, it is teh j00! Yep, its teh meeh domokun Sköööjs! domokun J䴴e domokun xp *Hoppa upp p堲yggen* HAH! domokun :'O! omfg. Tjena. Tjena tjena razz <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:10 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *skuttar runt lyssnandes på sin låt* *Skutta efter*Hmms? Ah, it is teh j00! Yep, its teh meeh domokun Sköööjs! domokun J䴴e domokun xp *Hoppa upp p堲yggen* HAH! domokun :'O! omfg. Tjena. Tjena tjena razz <3Here, have my baby. *ger Petsy en bebis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:12 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *skuttar runt lyssnandes på sin låt* *Skutta efter*Hmms? Ah, it is teh j00! Yep, its teh meeh domokun Sköööjs! domokun J䴴e domokun xp *Hoppa upp p堲yggen* HAH! domokun :'O! omfg. Tjena. Tjena tjena razz <3Here, have my baby. *ger Petsy en bebis* What the..? xx;;; Var kom den ifrån?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:12 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:13 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy What the..? xx;;; Var kom den ifrån? Fick barn emd en tjej förut. Vill inte ha kvar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beppo Beruru eek eek eek gonk fan ja visste att tops va farliga!!!!!!!!!!!! va fan hur ska ja nu våga rengöra öronen gonk Släpp aldrig taget om dem och var försiktig?XDDD sweatdrop Jag släppte den i någon sekund och skulle ta tag i den <__<; stötte till den på ett konstigt sätt och jao >o< *upprepar* Men var inte rädd XD det var ju bara jag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:15 pm
Jetzudan Rebirth Petsy What the..? xx;;; Var kom den ifrån? Fick barn emd en tjej förut. Vill inte ha kvar. Uh, jaha.. o__o;; Men.. jag vill inte ha det! gonk hur ska jag kunna ta hand om ett barn?>>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:16 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy What the..? xx;;; Var kom den ifrån? Fick barn emd en tjej förut. Vill inte ha kvar. Uh, jaha.. o__o;; Men.. jag vill inte ha det! gonk hur ska jag kunna ta hand om ett barn?>>Du är tjej? Du kommer bli mamma? Träna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:16 pm
Sostrate Beppo Beruru eek eek eek gonk fan ja visste att tops va farliga!!!!!!!!!!!! va fan hur ska ja nu våga rengöra öronen gonk Släpp aldrig taget om dem och var försiktig?XDDD sweatdrop Jag släppte den i någon sekund och skulle ta tag i den <__<; stötte till den på ett konstigt sätt och jao >o< *upprepar* Men var inte rädd XD det var ju bara jag sweatdrop ok ska tänka på de gonk *bränner upp alla tops i butiken* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:17 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy What the..? xx;;; Var kom den ifrån? Fick barn emd en tjej förut. Vill inte ha kvar. Uh, jaha.. o__o;; Men.. jag vill inte ha det! gonk hur ska jag kunna ta hand om ett barn?>>Du är tjej? Du kommer bli mamma? Träna? Men du är ju pappa? .__.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:18 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy What the..? xx;;; Var kom den ifrån? Fick barn emd en tjej förut. Vill inte ha kvar. Uh, jaha.. o__o;; Men.. jag vill inte ha det! gonk hur ska jag kunna ta hand om ett barn?>>Du är tjej? Du kommer bli mamma? Träna? Men du är ju pappa? .__.;Njaeh... inte riktigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:19 pm
Beppo Beruru ok ska tänka på de gonk *bränner upp alla tops i butiken* ninja Wääh, förlåt >__< *petar på* det var ju bara jag som var klantig?O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|