|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:51 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:55 pm
*skuttar runt lyssnandes på sin låt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:56 pm
Jetzudan Rebirth *skuttar runt lyssnandes på sin låt* *Skutta efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:57 pm
Beppo Beruru hahahahhaahaha mina h?lare e bara irriterande o cp.....lr de kanske beror p堡tt ja spelar f??usik o spr䮧t dom gonk gonk ''X_x xDD!!!Det är inte allt för ovanligt..X3 synd dock ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:57 pm
Sostrate Petsy Ne men.. uh.. jag 䲠s堶an.. sweatdrop Jass堤et du x.X; uiui... Mm.. typ<<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:58 pm
Sostrate Beppo Beruru hahahahhaahaha mina h?lare e bara irriterande o cp.....lr de kanske beror p堡tt ja spelar f??usik o spr䮧t dom gonk gonk ''X_x xDD!!!Det är inte allt för ovanligt..X3 synd dock ._. jo de e sånna smällar man fårta om man gillar musik o har dålig hörsel pga den X_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:59 pm
Petsy Jetzudan Rebirth *skuttar runt lyssnandes på sin låt* *Skutta efter*Hmms? Ah, it is teh j00!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:02 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *skuttar runt lyssnandes på sin låt* *Skutta efter*Hmms? Ah, it is teh j00! Yep, its teh meeh domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:02 pm
Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru hahahahhaahaha mina h?lare e bara irriterande o cp.....lr de kanske beror p堡tt ja spelar f??usik o spr䮧t dom gonk gonk ''X_x xDD!!!Det är inte allt för ovanligt..X3 synd dock ._. jo de e sånna smällar man fårta om man gillar musik o har dålig hörsel pga den X_x Ja....det är det...@_@ ajaj...mitt öronproblem är på grund utav mig och en tops .__.;; >____<;;;;;; råkade stöta till den och ja..e.e;*ryser*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:04 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *skuttar runt lyssnandes på sin låt* *Skutta efter*Hmms? Ah, it is teh j00! Yep, its teh meeh domokun Sköööjs! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:05 pm
Sostrate Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru hahahahhaahaha mina h?lare e bara irriterande o cp.....lr de kanske beror p堡tt ja spelar f??usik o spr䮧t dom gonk gonk ''X_x xDD!!!Det är inte allt för ovanligt..X3 synd dock ._. jo de e sånna smällar man fårta om man gillar musik o har dålig hörsel pga den X_x Ja....det är det...@_@ ajaj...mitt öronproblem är på grund utav mig och en tops .__.;; >____<;;;;;; råkade stöta till den och ja..e.e;*ryser* eek eek eek gonk fan ja visste att tops va farliga!!!!!!!!!!!! va fan hur ska ja nu våga rengöra öronen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vilken tid kan man sjunga carols igen? jag vill veta hur länge jag kan sova blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|