|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:40 pm
gaaah kan man ha de tråkigare än va ja har just nu gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:42 pm
Neeeeej.!! xd åh herre gud.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:42 pm
Beppo Beruru gaaah kan man ha de tråkigare än va ja har just nu gonk nja...vet inte..beror på?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:43 pm
Chibi Strawberry Neeeeej.!! xd åh herre gud. :'O! Hur kan du hata honom? BLASPHEMER!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:44 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Neeeeej.!! xd åh herre gud. :'O! Hur kan du hata honom? BLASPHEMER! Haha. din lilla hjärna. hata och hata. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Beppo Beruru gaaah kan man ha de tråkigare än va ja har just nu gonk nja...vet inte..beror på? jo ifs men att sitta hemma i ett unket rum me gaia o dåligt ljud på högtalarna o man vet att man ska jobba i morn o på julafton då e man väldigt uttråkad X_x och irriterad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
get me away from here, im dying!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:45 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Neeeeej.!! xd åh herre gud. :'O! Hur kan du hata honom? BLASPHEMER! Haha. din lilla hjärna. hata och hata. xd Hatar du mig nu också? o_O Vafan har vi någonsin gjort mot dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:47 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:48 pm
Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy *Poke:ar alla* Yo! domokun *glompar* oy! Hjälp gonk o.o.....v___V; myurgh >o< <<; uh.. jag måste typ sticka.. är s**t sur..a**å? *kramu* wai?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:49 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy *Poke:ar alla* Yo! domokun *glompar* oy! Hjälp gonk o.o.....v___V; myurgh >o< <<; uh.. jag måste typ sticka.. är s**t sur..a**å? *kramu* wai? bråk med en otacksam unge..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:49 pm