|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 2:48 am
kittyocean Wut wat wot?! XD Dat laatste stuk begreep ik nog wel! •♥• Ze is blij dat de sneeuw niet is heen gegaan.. de sneeuw is wel heen gegaan sweatdrop oh warmte is goed. oh alleen wou ik de deur open zetten en kijken hoe de kat op de sneeuw zou reageren.. maar het was alweer weg. •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 5:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 6:43 am
» Ik bevroor vanochtend haast toen ik uit bed stapte (ben er dus direct weer in gegaan) en daarbij had ik ook net het gevoel of iemand een bowlingbal tegen mijn hoofd had aangegooid. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 2:37 am
OMM: friends with depression... zo zwaar... zeker als het WEER dezelfde knul is. Die zwelgt pas echt in zijn miserie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 8:17 am
Superdruk weekend gehad. Ik had niet eens tijd om op Gaia te komen :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 8:22 am
Nog 2 last minute edits verwerken *kruipt naar de finish* Oi, ik HAAT editen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 6:18 am
Valse voorlichting!! *shakes fist* Ze zeiden dat mijn boek ook bij bol.com zou komen, nou, dat doen ze dus alleen maar als het boek goed loopt! crying
"Als het goed loopt, melden we het aan bij het Centraal Boekhuis en dan komt het dus ook bij bol.com!"
Volgens mij lopen ze zo heeeeel wat inkomsten mis! Zal wel weer een geld kwestie zijn... *grumbles*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 7:05 am
OMM: Kut PSO (Practische Sector Oriëntatie) week. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 7:35 am
ik ben zow moe... mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 8:04 am
deimos969 ik ben zow moe... mrgreen ga dan slapen mm: what to do....what to do........2repetities en so leren........what do i want to do...... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 8:27 am
`bids for my undies please? // link //m`n oog kriebelt*. xD
[ *jeukt voor de mensen die dat niet snappen C; ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 9:28 am
Oef voelde me gister kut, daardoor slecht geslapen.. en daardoor voel ik me nu weer niet fit razz
maar goed, moet morgen valentijn kadootje kopen. Roos, kaart en? iemand leuke ideen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 11:29 am
Dat ik net klaar bn mt en project en dat ik zo verder ga aan een andr onafgmaakte =P lol
@angel Een roos en en uitbreiding op zijn favoriete videogame zal ie vast leuk vindn domokun [not]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 10:46 pm
Oi, een droom waarin een tv serie (Spoed) wordt gemixed met mijn locale zwembad en een TNT depot.... DAT is pas vreemd!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 12:05 am
Kaz!nsky Dat ik net klaar bn mt en project en dat ik zo verder ga aan een andr onafgmaakte =P lol @angel Een roos en en uitbreiding op zijn favoriete videogame zal ie vast leuk vindn domokun [not] vind ie waarschijnlijk wel leuk een uitbreiding wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|