|
|
|
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 7:21 pm
Dora The Exploded är detta en "är detta en diskussionstråd eller fototråd" diskussionstråd eller en fototråd? dramallama Ganska ny bild på mig iallafall, på nuvarande hårfärgen. konstig inställning på mobilen så kan inte få den bättre xD checka smilet eller ;D och hårfärgen innan :3  So wicked, it is, Darky! X3 Aja, här är jag då. I Finland. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 12:56 am
Den här tråden är halvvägs på vägen till Helvetet...
... och då syftar jag inte på fotot av Psychic Szima, utan på trådens sidantal ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 7:21 am
Niddler Den här tråden är halvvägs på vägen till Helvetet... ... och då syftar jag inte på fotot av Psychic Szima, utan på trådens sidantal ninja eek Jag visste att jag skulle inte sälja min själ till den där mannen på gatan... >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 10:22 am
monoo Psychic Szima Niddler Den här tråden är halvvägs på vägen till Helvetet... ... och då syftar jag inte på fotot av Psychic Szima, utan på trådens sidantal ninja eek Jag visste att jag skulle inte sälja min själ till den där mannen på gatan... >_> Nej det gjorde du inte...för det var DAH DAH DAAAAM...***** src="https://i6.photobucket.com/albums/y227/monoo/gaia stuff/*****" class="user_img" alt="User Image" />
...also known as "Niddler". xd Quoted for Truth and Win. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 11:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 12:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 2:45 pm
Älskar fan den skitsura ungen i vänstra hörnet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 9:19 am
Dora> xD Det syns lätt på hennes min att hon håller på att bli antastad av en ***** 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 3:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 5:06 am
Varför fotograferar folk sina gråtande ungar? *ryser* Sadister! Jag minns en gång då jag grät, då kom NÅGON ANNANS MAMMA och tryckte upp en filmkamera i nyllet på mig. MEN HAR DU KUL NÄR DU SKRATTAR ÅT ANDRAS SMÄRTA, ELLER? scream
Förresten är PerTs stil tuff.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 10:42 am
Mikusagi, Alla har väl kul åt dnras smärta xD Goes skadeglädje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 9:32 pm
Matt_57 Mikysagi, Alla har väl kul åt dnras smärta xD Goes skadeglädje Nej, alla har faktiskt inte det. Vissa känner istället med personen. Det är ju bara sjukt och elakt att vara skadeglad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 4:16 am
xD gud va jag lolololzar åt den här tråden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 11:35 am
Mikusagi Matt_57 Mikysagi, Alla har väl kul åt dnras smärta xD Goes skadeglädje Nej, alla har faktiskt inte det. Vissa känner istället med personen. Det är ju bara sjukt och elakt att vara skadeglad. de är väl inge sjukt eller är jag ute och cyklar?.. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|