|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:56 pm
Sakana-sama Hur orkar ni? gonk @ Gillets Chatterbox Vi är hyperaktiva. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:56 pm
Sakana-sama Hur orkar ni? gonk @ Gillets Chatterbox OMGWTFTYSHIETLOLLMAOLOLZA!!!1!!!elevne!!1one!!!turtle!!11 xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:57 pm
Sakana-sama Hur orkar ni? gonk @ Gillets Chatterbox Some of this and some of that and whoopidoo you got some crack ninja Min förklaring
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth Filthy Ey, mucka inte med greken i matbutiken! Jag kan deleta din post. cool xd Ojustja. Du är ju såndär moderator unge. razz Men använd inte skillz3n för egna behov! >:O Annars får du smisk! *Trycker upp dig mot väggen med min devil tail* well? Well what? o.o You're doomed! *kittla* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:58 pm
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey *rullar in* WOOOSA!!!! xd EYYY KOMPIS!!! eek MIN KOMPIS!!! *glomp* 3nodding xp *peta p堳traw* domokun *bli petad p媠oO;; o.O *kasta en burk på straw* <____>'' I can look both ways domokun läskigt. << >> Ja-a du ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:59 pm
Filthy Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth Filthy Ey, mucka inte med greken i matbutiken! Jag kan deleta din post. cool xd Ojustja. Du är ju såndär moderator unge. razz Men använd inte skillz3n för egna behov! >:O Annars får du smisk! *Trycker upp dig mot väggen med min devil tail* well? Well what? o.o You're doomed! *kittla* domokun NO!!! gonk lol *garvar 'til no end*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon nehe, s� blir det Loki och Iris. Iris? vad har du f�r konstiga namnid�er egentligen?! gonk Iris �r ju h�rt, det heter en tjej i ragnar�k. Inte Iris. ><;; Inte bra. Freya. x3 det är ju från samma mytologi, men visst, freya är hårdare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakana-sama sweatdrop M岠illa av att vara h䲮 gonk Don't vomit at me. surprised *peta på sämpaj*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon nehe, s� blir det Loki och Iris. Iris? vad har du f�r konstiga namnid�er egentligen?! gonk Iris �r ju h�rt, det heter en tjej i ragnar�k. Inte Iris. ><;; Inte bra. Freya. x3 det är ju från samma mytologi, men visst, freya är hårdare. Men ändå. Freya är fint. :3 Och Loki.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:00 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 2:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Sakana-sama sweatdrop M岠illa av att vara h䲮 gonk Don't vomit at me. surprised *peta på sämpaj* Varför inte använda IRC?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|