|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:49 pm
Rawey Chibi Strawberry Rawey *rullar in* WOOOSA!!!! xd EYYY KOMPIS!!! eek MIN KOMPIS!!! *glomp* 3nodding xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:50 pm
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Strawie bilden är klar!!!! du fick dela den med Blixtra 3nodding Ok! whee logga in p� msn s� jag kan skicka Betan...typ jag �r online. << !!!!! xd damnit, varf�r skrev du efter mig. gonk vad� varf�r skrev du...... eek jag ska bli pappa xd Ohh my God! gonk xp barnet ska heta Loki, eller Erika :3 Loooooki~~~ heart Inte Erika. Nej! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:50 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:51 pm
Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan Rebirth *sliter i kedjan som håller fast den stora kulan* Hey! vad g?u? gonk I wantz teh chaaainsss..... my preciouussssss...... *tar bort kedjan och kasta till* Hrmm.. *titta p堫ulan och provar om det g岠att k?bowling med den* DUDE! This b teh awzozmes P: *kastar kedjan i Filthys aniskte* Works like a charm. xD *faints* +_+ Funkar ju b䴴re 䮠jag trott! xD *drar Filthy med kedjan och kedjar fast honom i ett h? Hmm... det fattas n姯t. Jag vet! *l䧧er massa god mat utomr䣫h嬬 f?ilthy* Muahhaha! I'm such evulsness. twisted Ey, mucka inte med greken i matbutiken! Jag kan deleta din post. cool xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:53 pm
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey *rullar in* WOOOSA!!!! xd EYYY KOMPIS!!! eek MIN KOMPIS!!! *glomp* 3nodding xp *peta p堳traw* domokun *bli petad p媠oO;; o.O *kasta en burk på straw* <____>'' I can look both ways domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Ey, mucka inte med greken i matbutiken! Jag kan deleta din post. cool xd Ojustja. Du är ju såndär moderator unge. razz Men använd inte skillz3n för egna behov! >:O Annars får du smisk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:54 pm
Jetzudan Rebirth Filthy Ey, mucka inte med greken i matbutiken! Jag kan deleta din post. cool xd Ojustja. Du är ju såndär moderator unge. razz Men använd inte skillz3n för egna behov! >:O Annars får du smisk! *Trycker upp dig mot väggen med min devil tail* well?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:54 pm
Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey *rullar in* WOOOSA!!!! xd EYYY KOMPIS!!! eek MIN KOMPIS!!! *glomp* 3nodding xp *peta p堳traw* domokun *bli petad p媠oO;; o.O *kasta en burk på straw* <____>'' I can look both ways domokun läskigt. << >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:55 pm
Hur orkar ni?
gonk @ Gillets Chatterbox
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 1:55 pm
Filthy Jetzudan Rebirth Filthy Ey, mucka inte med greken i matbutiken! Jag kan deleta din post. cool xd Ojustja. Du är ju såndär moderator unge. razz Men använd inte skillz3n för egna behov! >:O Annars får du smisk! *Trycker upp dig mot väggen med min devil tail* well? Well what? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|