|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:57 am
.. *Sätter sig i sitt favorithörn. Tar av sig ena skon och kastar den på lampan ovanför mig så den går sönder, och det blir mörkt i hörnet* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:58 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy eek .. *titta sig omkring, och pekar sedan på sig själv* jag? TJING!! Rätt svar. 3nodding surprised Och jag är Romeo. *Tar fram en liten flaska med gift* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:59 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura .. *Sätter sig i sitt favorithörn. Tar av sig ena skon och kastar den på lampan ovanför mig så den går sönder, och det blir mörkt i hörnet* whee *reagerar på ljudet och tittar på den stygga asura i hörnet* aja baja! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 11:00 am
SNUSKA ÄR TEH SHIAT!! domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy eek .. *titta sig omkring, och pekar sedan på sig själv* jag? TJING!! Rätt svar. 3nodding surprised Och jag är Romeo. *Tar fram en liten flaska med gift* ninja Hey! *sno giftet och hälla i olika mjölkpaket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JAG HAR ONT I BENEN! WHÄÄ ;___;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 11:01 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy eek .. *titta sig omkring, och pekar sedan på sig själv* jag? TJING!! Rätt svar. 3nodding surprised Och jag är Romeo. *Tar fram en liten flaska med gift* ninja Hey! *sno giftet och hälla i olika mjölkpaket* .____.;; Det där giftet har kraft nog att döda 20 män. Jag snuskar inte! Jag är söt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 11:02 am
*glompar icedrop tillbaka* X3 myuuu Färgen har de fortfarande inte fått...jag får panik snart om de inte får den snart!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Filthy *reagerar på ljudet och tittar på den stygga asura i hörnet* aja baja! domokun *Tittar upp p堆ilthy och morrar tyst* L崠mig leka i m?et.. ninja Mohahahaaa! *släcka ner hela ica och ninjar runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate *glompar icedrop tillbaka* X3 myuuu Färgen har de fortfarande inte fått...jag får panik snart om de inte får den snart!! gonk waaaah! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 11:08 am
Oh, I am fortune's fool!
*Står på taket och gråter*
I KILLED TYBALT!! AND MERCUTIO IS DEAD!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|