|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 6:48 am
Hier in midden nederland is er een weeralarm voor 's avonds.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 6:51 am
On my mind: zal ik wel of niet naar gitaar les gaan want het is een samen speel les en heel saai en makkelijk en je zit 1 1/2 uur en de mensjes van mijn leeftijd zijn ziek moet binnen nu en 5 min beslissen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 6:56 am
AngelofAnna On my mind: zal ik wel of niet naar gitaar les gaan want het is een samen speel les en heel saai en makkelijk en je zit 1 1/2 uur en de mensjes van mijn leeftijd zijn ziek moet binnen nu en 5 min beslissen wel doen, je betaald toch voor elke les? maar kijk je wle uit op de weg meisie wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 7:01 am
ga, want als je 1x niet gaat, wordt het de volgende keer makkelijker om niet te gaan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 8:59 am
•♥• Vrouw van het nieuws: "we gaan het hebben over... SNEEUW biggrin tenminste, vroeger noemden we het sneeuw, nu is het een WEERALARM =D"
xD teehee •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 10:08 am
Oei, eigenlijk zegt dat bericht echt heel veel XD We zijn het niet meer gewend, maar ook.... idioot dat je met dit weer verwacht wordt erop uit te gaan!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 12:10 pm
Vind dit weer echt wel mee vallen, misschien lastig met de auto en de fiets.. maar openbaar vervoer gaat prima of lopen.
Ahh net lekker paardgereden zonder teugels en beugels gegallopeerd ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 1:03 pm
•♥• men zal een weeralarm nu minder snel zo serieus nemen.. slechte zaak eigenlijk sweatdrop
ik vond het lichtelijk overdreven plaatselijk 4 tot 8 centimeter sneeuw je moet zien waar ze in het buitenland weeralams voor afgeven bij sneeuw. whee en de reactie van de NS dan! •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 2:49 pm
Inderdaad, maar is best logish dat mensen het minder serieus gaan nemen als ik dit zo zie. Die wind was zelfs nog erger (al vond ik die eerste storm toen met het eerste weeralarm ook wel meevallen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 11:28 am
Het KNMI heeft zelden echt gelijk XD Soms zitten ze echt goed, soms zitten ze echt naast!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 11:50 am
Ik vond het wel jammer dat het zou meeviel ik dacht eerst echt yes sneeuw. maar dat kleine beetje dat er is gevallen is er door de regen al weer weggespoeld. -zucht-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 12:44 pm
Als het er zaterdag nog wat geweest, was ik pis geweest XD Postbezorgen in sneeuw, sneeuwdrap of ijzel is een DRAMA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 12:45 pm
het si leuk te zien dat eht niet is heen gegaan, amar eht was wel meteen weer een stuk warmer vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 12:54 pm
Wut wat wot?! XD Dat laatste stuk begreep ik nog wel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 2:39 am
Moet vandaag eigenlijk de stad in kleren kopen. Nu is het nog uitverkoop ook.. maar heb echt totaal geen zin (zoals altijd).. al die drukke winkels.. benauwde mensen... rijen... ik denk dat ik maar weer gewoon thuis blijf >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|