|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 2:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 11:32 am
Eller huer scream Tillägg: Fast, okej, en kanske ska försvara sig också. Jag lägger inte upp några bilder för att min ena kamera är stördmin andra kamera är störd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 11:16 pm
Moaha ha ha *har en kamera och skall sova hos Niddler idag*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 4:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 6:20 pm
 här är typ jag sent på natten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 4:01 am
monoo Niddler Eller huer scream Tillägg: Fast, okej, en kanske ska försvara sig också. Jag lägger inte upp några bilder för att min ena kamera är stördmin andra kamera är störd sweatdrop Vad är det som krånglar? *har jobbat med foto sen 2000 typ*a**å, dom är billiga, gamla digitalkameror. Den ena är en webbkamera som funkar väl, men av någon anledning inte kan spara bilder genom Utforskaren (Windows). Den andra är en digikam som stänger av sig lite när den vill. Så tack för hjälpen men jag tror inte det hjälper ^^; Fast jag lyckades ta några bilder igårkväll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 4:33 am
Niddler monoo Niddler Eller huer scream Tillägg: Fast, okej, en kanske ska försvara sig också. Jag lägger inte upp några bilder för att min ena kamera är stördmin andra kamera är störd sweatdrop Vad är det som krånglar? *har jobbat med foto sen 2000 typ*a**å, dom är billiga, gamla digitalkameror. Den ena är en webbkamera som funkar väl, men av någon anledning inte kan spara bilder genom Utforskaren (Windows). Den andra är en digikam som stänger av sig lite när den vill. Så tack för hjälpen men jag tror inte det hjälper ^^; Fast jag lyckades ta några bilder igårkväll. Om den stänger av sig lite när den vill, så är det antingen fel på batteriet, eller ett elektriskt fel. Båda betyder skicka på lagning :/ Och det är det ju inte värt om de är gamla och inte har nån garanti kvar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 4:34 am
Necrofix  här är typ jag sent på natten fint hår 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 4:36 am
Niddler monoo Niddler Eller huer scream Tillägg: Fast, okej, en kanske ska försvara sig också. Jag lägger inte upp några bilder för att min ena kamera är stördmin andra kamera är störd sweatdrop Vad är det som krånglar? *har jobbat med foto sen 2000 typ*a**å, dom är billiga, gamla digitalkameror. Den ena är en webbkamera som funkar väl, men av någon anledning inte kan spara bilder genom Utforskaren (Windows). Den andra är en digikam som stänger av sig lite när den vill. Så tack för hjälpen men jag tror inte det hjälper ^^; Fast jag lyckades ta några bilder igårkväll. Hihi om man går på fördomar så ser du ut som en kille som kommer att ta en fil. kand. i filosofi whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 9:16 am
Necrofix  här är typ jag sent på natten I'd hit it.. no wait. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 3:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 10:01 am
sunksjuk. men sol är roligt :3 damn vad blå mina ögon blev
  (det är nog inte så bra för tavlan att ha så mycket solljus på sig...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 11:24 am