|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:14 am
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *sitter i skuggorna och viskar med en mörk röst* Hellou eek *reser sig upp, men syns fortfarande inte* Jag har väntat på dig...... omg! eek *närmar mig sakta, stoppar ner handen i fickan och hoppar fram ur skuggan med ett kex i handen* Smaka? biggrin *blir rädd och springer in i en hylla* stressed aj!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:15 am
Blixtra FrodoLouLou Fyy på dig! Inte vara utfryst gonk Muhahaha!! Im evil now! Mwahahhahaa *evil med*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:16 am
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *sitter i skuggorna och viskar med en mörk röst* Hellou eek *reser sig upp, men syns fortfarande inte* Jag har väntat på dig...... omg! eek *närmar mig sakta, stoppar ner handen i fickan och hoppar fram ur skuggan med ett kex i handen* Smaka? biggrin *blir rädd och springer in i en hylla* stressed aj! gonk wää!....*springer fram och sätter plåster på näsan* sådärja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:18 am
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *sitter i skuggorna och viskar med en mörk röst* Hellou eek *reser sig upp, men syns fortfarande inte* Jag har väntat på dig...... omg! eek *närmar mig sakta, stoppar ner handen i fickan och hoppar fram ur skuggan med ett kex i handen* Smaka? biggrin *blir rädd och springer in i en hylla* stressed aj! gonk wää!....*springer fram och sätter plåster på näsan* sådärja 3nodding *stönar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:19 am
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *sitter i skuggorna och viskar med en mörk röst* Hellou eek *reser sig upp, men syns fortfarande inte* Jag har väntat på dig...... omg! eek *närmar mig sakta, stoppar ner handen i fickan och hoppar fram ur skuggan med ett kex i handen* Smaka? biggrin *blir rädd och springer in i en hylla* stressed aj! gonk wää!....*springer fram och sätter plåster på näsan* sådärja 3nodding *stönar*Måj du bla nu? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:23 am
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *sitter i skuggorna och viskar med en mörk röst* Hellou eek *reser sig upp, men syns fortfarande inte* Jag har väntat på dig...... omg! eek *närmar mig sakta, stoppar ner handen i fickan och hoppar fram ur skuggan med ett kex i handen* Smaka? biggrin *blir rädd och springer in i en hylla* stressed aj! gonk wää!....*springer fram och sätter plåster på näsan* sådärja 3nodding *stönar*Måj du bla nu? gonk vem är du? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:25 am
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *sitter i skuggorna och viskar med en mörk röst* Hellou eek *reser sig upp, men syns fortfarande inte* Jag har väntat på dig...... omg! eek *närmar mig sakta, stoppar ner handen i fickan och hoppar fram ur skuggan med ett kex i handen* Smaka? biggrin *blir rädd och springer in i en hylla* stressed aj! gonk wää!....*springer fram och sätter plåster på näsan* sådärja 3nodding *stönar*Måj du bla nu? gonk vem är du? neutral I am the very evil little b*****d who lives in a dundgeon in a volcano which lays under Mälaren 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:27 am
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *sitter i skuggorna och viskar med en mörk röst* Hellou eek *reser sig upp, men syns fortfarande inte* Jag har väntat på dig...... omg! eek *närmar mig sakta, stoppar ner handen i fickan och hoppar fram ur skuggan med ett kex i handen* Smaka? biggrin *blir rädd och springer in i en hylla* stressed aj! gonk wää!....*springer fram och sätter plåster på näsan* sådärja 3nodding *stönar*Måj du bla nu? gonk vem är du? neutral I am the very evil little b*****d who lives in a dundgeon in a volcano which lays under Mälaren 3nodding eh.........men vem är du? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:30 am
jiminijon eh.........men vem är du? neutral the one who nyss gav dig ett kex gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:31 am
FrodoLouLou jiminijon eh.........men vem är du? neutral the one who nyss gav dig ett kex gonk jag vet fortfarande inte vem du är..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|