|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:51 am
Blixtra Memmi_Chan Nightmare Asura Memmi_Chan *slutar att lyssna p堇ackt* ninja *hoppar ner fr宠hyllar och s䴴er klisterlappar p堁sura's rygg* domokun .. *IJ inte h䲪 <.<; *har satt en massa klisterlappar på Asura så han blev den gående klisterlapps manen* Moohahaha!! HAN LEVER!! xd HAN HAR YATTA LAPPAR PŠSIG! domokun heart jopp och alla är ROSA!!! xd Moohahaha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi_Chan *har satt en massa klisterlappar på Asura så han blev den gående klisterlapps manen* Moohahaha!! HAN LEVER!! xd .. *Måste vara kvar* gonk Waaah! *Flaxar med armarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:52 am
Blixtra waah! vart 䲠det andra hornet? *leta* Du åt upp det. det smakade lakrits. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:53 am
eek .. *titta sig omkring, och pekar sedan på sig själv* jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Filthy Blixtra waah! vart 䲠det andra hornet? *leta* Du åt upp det. det smakade lakrits. mad Men du ser helt trasig ut.. >> Har jag 䴩t upp typ allt eller? X3 yepp. jag är lakritsmannen. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy eek .. *titta sig omkring, och pekar sedan på sig själv* jag? TJING!! Rätt svar. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:54 am
Filthy Blixtra Filthy Blixtra waah! vart 䲠det andra hornet? *leta* Du åt upp det. det smakade lakrits. mad Men du ser helt trasig ut.. >> Har jag 䴩t upp typ allt eller? X3 yepp. jag är lakritsmannen. cool WAHAHAHAhA! *hoppar på o äter mera*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:54 am
det funkar inte igen!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:55 am
Blixtra hehe! Jobbigt.. >>! Waäääh.. X3 Jag ska undervisa 46 elever imorgon om hur man ritar manga typ.. Jag är rädd! X3!! OH! Men det är ju kul!=o Det kommer gå så bra så ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:56 am
Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra waah! vart 䲠det andra hornet? *leta* Du åt upp det. det smakade lakrits. mad Men du ser helt trasig ut.. >> Har jag 䴩t upp typ allt eller? X3 yepp. jag är lakritsmannen. cool WAHAHAHAhA! *hoppar på o äter mera* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:57 am
Chibi Strawberry Filthy eek .. *titta sig omkring, och pekar sedan på sig själv* jag? TJING!! Rätt svar. 3nodding surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 10:57 am
Sostrate Blixtra hehe! Jobbigt.. >>! Waäääh.. X3 Jag ska undervisa 46 elever imorgon om hur man ritar manga typ.. Jag är rädd! X3!! OH! Men det är ju kul!=o Det kommer gå så bra så ^^ Mjo! :3 Det är klart det kommer gå bra.. Btw.. Inte för att vara tjatis.. Men hur går det med the pink color? Kan ju inte ha the pink unite om jag inte får den.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|