|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:43 am
Midnight Yume *glompar Aph* xd Jag har gjort n崠du kanske kommer gilla... xd eek whee Jaså.. oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:44 am
Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Som min gamla samhällslärare alltid sa, "det var ett så kallat skämt från min sida." *st�ller sig brevid Strawei* haha, nu blev det roligare xd <----lame joke >_< oO vad var det d�r nu d�? << jo, det blev roligare om man ställde sig på andra sidan whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:46 am
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Som min gamla samhällslärare alltid sa, "det var ett så kallat skämt från min sida." *st�ller sig brevid Strawei* haha, nu blev det roligare xd <----lame joke >_< oO vad var det d�r nu d�? << jo, det blev roligare om man ställde sig på andra sidan whee oO;; vad är det för roligt med det? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:50 am
Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Som min gamla samhällslärare alltid sa, "det var ett så kallat skämt från min sida." *st�ller sig brevid Strawei* haha, nu blev det roligare xd <----lame joke >_< oO vad var det d�r nu d�? << jo, det blev roligare om man ställde sig på andra sidan whee oO;; vad är det för roligt med det? xd jag vet faktiskt inte biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:51 am
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Som min gamla samhällslärare alltid sa, "det var ett så kallat skämt från min sida." *st�ller sig brevid Strawei* haha, nu blev det roligare xd <----lame joke >_< oO vad var det d�r nu d�? << jo, det blev roligare om man ställde sig på andra sidan whee oO;; vad är det för roligt med det? xd jag vet faktiskt inte biggrin xp Haha. Vad sött. Ska gå och äta lite nu. smile See ya! *Jumpar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 9:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 9:12 am
Ni som kom in nyss, ni msåte svara på detta! varför är jorden platt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 9:13 am
Jorden är rund inte platt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 9:16 am
Zero-Egon Ni som kom in nyss, ni msåte svara på detta! varför är jorden platt? den är rund gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 9:18 am
ni båda har fel >< nu får ni plugga, Strawie kan lära er.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|