|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:10 am
*löser korsord i kalle anka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:13 am
Jag ska ha en present av varje. Sen orkar jag inte mer. Dom där kommer ändå gå ner sen. Alla gör det här. Finns dom som har flera stycken mulor och plockar jättemånga presenter. Om det är någon jag skulle missa skulle jag ändå köpa för typ 500g sen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:13 am
Snart färdig med din bild Strawei, ska bara börja snart <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:14 am
*hoppar på och biter i örat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:15 am
Zero-Egon Snart färdig med din bild Strawei, ska bara börja snart <_< << >> snart färdig, ska snart börja? jag fick inte ihop det där riktigt. xd men det är lugnt mannen, ta din tid. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:17 am
Chibi Strawberry Zero-Egon Snart färdig med din bild Strawei, ska bara börja snart <_< << >> snart färdig, ska snart börja? jag fick inte ihop det där riktigt. xd men det är lugnt mannen, ta din tid. 3nodding neeeeeee där var jag lite busig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:17 am
Aranea *hoppar på och biter i örat* eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:19 am
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Snart färdig med din bild Strawei, ska bara börja snart <_< << >> snart färdig, ska snart börja? jag fick inte ihop det där riktigt. xd men det är lugnt mannen, ta din tid. 3nodding neeeeeee där var jag lite busig whee Seems so. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:21 am
Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Snart färdig med din bild Strawei, ska bara börja snart <_< << >> snart färdig, ska snart börja? jag fick inte ihop det där riktigt. xd men det är lugnt mannen, ta din tid. 3nodding neeeeeee där var jag lite busig whee Seems so. blaugh ska bara sjunga färdigt så ska jae börja :3 min lilla syrra vill ha datorn, hon sitter och gnager på mitt öra och klagar <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:23 am
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Snart färdig med din bild Strawei, ska bara börja snart <_< << >> snart färdig, ska snart börja? jag fick inte ihop det där riktigt. xd men det är lugnt mannen, ta din tid. 3nodding neeeeeee där var jag lite busig whee Seems so. blaugh ska bara sjunga färdigt så ska jae börja :3 min lilla syrra vill ha datorn, hon sitter och gnager på mitt öra och klagar <_< gör så. ^^ och krama din syrra från mig. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:29 am
Som min gamla samhällslärare alltid sa, "det var ett så kallat skämt från min sida."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 8:36 am