|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 5:26 am
Lol.. het is vrijdag middag wink de enige middag waarop kiek huiswerk maakt (van deze week dan), maar dat is zodat ik morgen bij m'n vriend kan zijn... Ik wil hem morgen verrassen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 10:40 am
OMM: Aztec Gold... Aztec Gold... Aztec Gold... Aztec Gold... Aztec Gold...
sweatdrop Ik ben nogal weg van mijn nieuwe ketting.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 10:48 am
Dat ik zo uitga "+" en veel geld moet uitgeven "-".
Anyway; het word leuk =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 11:23 am
OMM: 2x26 + +/- 20 van coloured jpg omzetten naar greyscale 300 dpi tf is saaaaai werk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 5:06 am
Jeej vandaag 2 jaar verkering ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 5:36 am
The Forbidden Angel Jeej vandaag 2 jaar verkering ^^ Gefeliciteerd! Ik wens je nog vele jaren =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 6:15 am
OMM: Een afvalberg aan huiswerk voor morgen eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 10:47 am
kittyocean The Forbidden Angel Jeej vandaag 2 jaar verkering ^^ Gefeliciteerd! Ik wens je nog vele jaren =D hihi dankjeweeell!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 7:29 am
Geweldig moment van de dag:
"Blabla klantenservice, waarmee kan ik u van dienst zijn?!" "Ja, ik wil mijn adres invoeren, maar dat lukt steeds maar niet!" "Heeft u het bestelnummer? Ah, ik heb hem gevonden. Hier staat dat het naar bla bla gaat..." "Ja, dat klopt, dat is mijn straat, maar hij vult steeds 's Gravenhage in terwijl ik in Den Haag woon!"
...........
"Maar meneer, 's Gravenhage IS Den Haag! Dat is de oude naam van Den Haag." "Oh.... ja, sorry, ik kom uit Zuid Afrika, dan weet je dat niet." "Geen probleem meneer. Den Bosch heeft dit ook; die wordt 's Hertogenbosch genoemd, maar dat is volgens mij de enige andere. Het komt dus gewoon bij u aan." "Oh, dat is fijn ja, bedankt!"
Je had de koppen van mijn collega's op de vloer moeten zien toen ik zei: "Maar den Haag IS 's Gravenhage; dat is dezelfde stad!"
Maar toch, het fleurde mijn hele dag weer op! ZO schattig!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 10:46 am
kittyocean Geweldig moment van de dag: "Blabla klantenservice, waarmee kan ik u van dienst zijn?!" "Ja, ik wil mijn adres invoeren, maar dat lukt steeds maar niet!" "Heeft u het bestelnummer? Ah, ik heb hem gevonden. Hier staat dat het naar bla bla gaat..." "Ja, dat klopt, dat is mijn straat, maar hij vult steeds 's Gravenhage in terwijl ik in Den Haag woon!" ........... "Maar meneer, 's Gravenhage IS Den Haag! Dat is de oude naam van Den Haag." "Oh.... ja, sorry, ik kom uit Zuid Afrika, dan weet je dat niet." "Geen probleem meneer. Den Bosch heeft dit ook; die wordt 's Hertogenbosch genoemd, maar dat is volgens mij de enige andere. Het komt dus gewoon bij u aan." "Oh, dat is fijn ja, bedankt!" Je had de koppen van mijn collega's op de vloer moeten zien toen ik zei: "Maar den Haag IS 's Gravenhage; dat is dezelfde stad!" Maar toch, het fleurde mijn hele dag weer op! ZO schattig!!! ยป rofl Maar toch wel zielig voor de man, ik zou me werkelijk vreselijk schamen. Ach, nu weet hij het ten minste.
OMM: Waarom wordt er altijd slecht weer op donderdag voorspelt? Niet dat ik het erg vind hoor, sneeuw is mooi en romantisch (zolang je niet hoeft te fietsen sweatdrop ).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 10:49 am
Sneeuw = Evil als je postbode bent *hisses*
En ik zou me ook schamen XD Maar goed, wel begrijpelijk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 11:05 am
Morgen alleen 90min gym en 45min duits blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 6:03 am
Heb vandaag va 8:15 op school gezeten tot wel 10:45!! Lekker in de sneeuw naar huis fietsen, 3 keer bijna op m'n smoel gegaan, maar toch heel thuisgekomen blaugh . En dan heb je ineens heel veel tijd over, dus dan maar boodschappen doen met mammie. We hebben besloten dat ik ook eindelijk iets mag koken. Dus lekker makkelijk: Noodlesoup. Wordt wel heer lekker (hoop ik) heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 6:35 am
ButtonFly Heb vandaag va 8:15 op school gezeten tot wel 10:45!! Lekker in de sneeuw naar huis fietsen, 3 keer bijna op m'n smoel gegaan, maar toch heel thuisgekomen blaugh . En dan heb je ineens heel veel tijd over, dus dan maar boodschappen doen met mammie. We hebben besloten dat ik ook eindelijk iets mag koken. Dus lekker makkelijk: Noodlesoup. Wordt wel heer lekker (hoop ik) heart ach weet me te verslaan ook! ik ben 1x op me smoel gegaan bij rotonde XD (ik weet zeker dat er toen WIE DAN OOK in auto of what ever zei of dacht 'daar gaat er weer 1tje' XD) Ik heb op woensdag maar van 8: 45 tot 12:05 vandaag 9:30 tot 12-05 blaugh kwam alleen wel als een ijs sculptuurtje aan eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 6:45 am
ยป Schep maar lekker op, hier in het noorden is nog geen sneeuwvlokje naar beneden gekomen. crying Het gras is groen, de straten zijn schoon en je moet dus wel heel knap zijn als je nu op je smoel wilt gaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |