|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 2:41 am
vind ze ook niks ze zien der zo amateuristisch uit..... gegrijp me niet verkeerd, maar t ziet er gewoon echt kinderachtig uit. net zoals die rofl, die piraat en die talk to the hand..... ( die er al waren)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 3:14 am
Tja die zijn ook later gekomen xD en ik vind ze ook niet echt wat... Ben benieuwd of ze veel gebruikt gaan worden confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 5:52 am
Haha, ik had ze nog niet eens gezien..
burning_eyes cheese_whine dramallama wahmbulance emo
Zijn idd niet echt de geweldigste. Ik zou niet weten wanner ik ze moet gebruiken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 5:55 am
ehm ja het zijn vage smilies idd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 7:33 am
het zijn echt van die dingen waar je niet weet wat je er mee moed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 8:16 am
Oh maar ik vind ze leuk crying
burning_eyes deze is wel gaaf vor als je ets "ergs" tegen komt als in shock (nu ik dat van die link met het witte scherm en het branden gelezen heb is ie no leuker) en die lama dan XD dat alarm kan miss ook wel grappig zijn.. Maar wat je met dat coctailglaasje moet.. en die laatste ''wat voel ik me toch een verdrietig persoon met een brilletje" ik heb het begrip emo toch nooit begrepen maar hij zal wel popi worden op gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 8:59 am
ik vond pirate en rofl nog wel aardig. Ze paste nog wel een beetje mij de rest. Maar de rest al helemaal niet meer! cheese_whine - doet me denken aan Frankrijk. Wine and Cheese.
Genieten van he leven ofzo??
hoewel.... bij hele felle letterkleuren enzo... burning_eyes My eyes! My eyes! THEY BURN! (of bij hele dingen waarbij het leuk is om zoiets te zeggen XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 9:27 am
Al met al toch wel leuk he? ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 10:01 am
t lijkt mij meer zoiets als burn in #### moth#@@!%^&@ burning_eyes burning_eyes
mja dan suporten ze juist flaming...... razz
nee hoor ik vind ze niks. mij zal je ze niet meer zien gebruiken ( ok hoogstens dat alarm ding wat mischien wel handig is om ff de aandacht te trekken)
zoiets als wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance hoi wahmbulance wahmbulance wahmbulance XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 10:36 am
sowieso gebruiken de meeste mensen niet zo heel veel emoticons XD Nou ja, de mensen die ik ken dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 11:21 pm
kittyocean sowieso gebruiken de meeste mensen niet zoheel veel emoticons XD Nou ja, de mensen die ik ken dan klopt een helle boel mensen gebruiken XD en zo dats teh point dnek ik het heeft niet zo veel zin zech maar o.0 mensen zij al zo creatief bezig dat ze met leter en punten al aardig over weg kunnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 12:43 am
hoi hoi
wil iemand mun Nitemare Headband van mij kopen?
kheb het geld hard nodig dan kan ik mun devils tail kopen.
hij staat nu als goedkoopste in de market.
wees lief een koop um voor me
thx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 2:15 am
Gomen, dat kan ik niet betalen sad Ik wens je veel succes!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 3:05 am
ik wil juist een angelic headband dus ik koop em ook niet ^.^ en ik ben eerst bezig voor een angelic pendant nog maar 20 k razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|