|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:23 am
Sostrate Chibi Strawberry jullov 䲠f?i lata! HAJA!! *sitter i skolan och ska snart ha 岥ts sista prov* 3nodding Njae...Jag är inte glad för att jag slipper skolan. älskar min skola. Dock är jag glad för både syrran och meine friend är tillbaka här i gbg ^^ (om det var någon ironi i det så kanske jag fattar...aja du fattar vad jag menar..hoppas jag ._.) jag förstår aye. <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:24 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry jullov 䲠f?i lata! HAJA!! *sitter i skolan och ska snart ha 岥ts sista prov* 3nodding Njae...Jag är inte glad för att jag slipper skolan. älskar min skola. Dock är jag glad för både syrran och meine friend är tillbaka här i gbg ^^ (om det var någon ironi i det så kanske jag fattar...aja du fattar vad jag menar..hoppas jag ._.) jag förstår aye. << whee vad har du prov i?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:26 am
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry jullov 䲠f?i lata! HAJA!! *sitter i skolan och ska snart ha 岥ts sista prov* 3nodding Njae...Jag är inte glad för att jag slipper skolan. älskar min skola. Dock är jag glad för både syrran och meine friend är tillbaka här i gbg ^^ (om det var någon ironi i det så kanske jag fattar...aja du fattar vad jag menar..hoppas jag ._.) jag förstår aye. << whee vad har du prov i? en massa shakespear och sådant. xX
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:28 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry jullov 䲠f?i lata! HAJA!! *sitter i skolan och ska snart ha 岥ts sista prov* 3nodding Njae...Jag är inte glad för att jag slipper skolan. älskar min skola. Dock är jag glad för både syrran och meine friend är tillbaka här i gbg ^^ (om det var någon ironi i det så kanske jag fattar...aja du fattar vad jag menar..hoppas jag ._.) jag förstår aye. << whee vad har du prov i? en massa shakespear och sådant. xX surprised heart heart najs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:33 am
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry jullov 䲠f?i lata! HAJA!! *sitter i skolan och ska snart ha 岥ts sista prov* 3nodding Njae...Jag är inte glad för att jag slipper skolan. älskar min skola. Dock är jag glad för både syrran och meine friend är tillbaka här i gbg ^^ (om det var någon ironi i det så kanske jag fattar...aja du fattar vad jag menar..hoppas jag ._.) jag förstår aye. << whee vad har du prov i? en massa shakespear och sådant. xX surprised heart heart najs grejen är att jag inte kommer ihåg vad jag läser. så jag kan inget. << nåja. börjar nu. bai bai. xp *kramar och springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:42 am
Sostrate Beppo Beruru jo om man vill ha kul s堫anman ha kul......f?om om alla ens kompisar e bort resta X_x Jo, men det funkar ju inte alltid >_<; och som sagt..om kompisarna 䲠borta 䲠det hemskt ._. jo då eman ganska körd, menmen då kan man jobba o tjäna pengar så nått kan man alltid göra för attfördriva tiden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:49 am
*tittar upp ur en konservburk* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:51 am
Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru jo om man vill ha kul s堫anman ha kul......f?om om alla ens kompisar e bort resta X_x Jo, men det funkar ju inte alltid >_<; och som sagt..om kompisarna 䲠borta 䲠det hemskt ._. jo då eman ganska körd, menmen då kan man jobba o tjäna pengar så nått kan man alltid göra för attfördriva tiden 3nodding Så sant så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|