|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 9:48 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 10:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 10:33 am
oh, vet du, nagot sager mig att du var den dar tjejen som gick med oss, dvs nar jag var med er den forsta dagen.... eller... i borjan pa forsta dagen...... orange har O: fast, jag har en kansla av att det ar fel pa samma gang /:7
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 11:41 am
oh, foresten, om nagon undrar, sa var deet jag som nastan blev pakord av en cykel pa vagen till valaby
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 11:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 11:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 11:53 am
Ryuischi Kenschin Kit_the_Cat Ryuischi Kenschin oh, vet du, nagot sager mig att du var den dar tjejen som gick med oss, dvs nar jag var med er den forsta dagen.... eller... i borjan pa forsta dagen...... orange har O: fast, jag har en kansla av att det ar fel pa samma gang /:7 Om det var orange h岠och konstig brytning s堶ar det jag lol sa det var du som gick med oss? foresten, jag vet inget om du har konstig brytning..... jag horde dig knappt saga nagot <_<;; ok >.> men när jag pratar så låter det väldigt konstigt >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 11:57 am
Kit_the_Cat Ryuischi Kenschin Kit_the_Cat Ryuischi Kenschin oh, vet du, nagot sager mig att du var den dar tjejen som gick med oss, dvs nar jag var med er den forsta dagen.... eller... i borjan pa forsta dagen...... orange har O: fast, jag har en kansla av att det ar fel pa samma gang /:7 Om det var orange h岠och konstig brytning s堶ar det jag lol sa det var du som gick med oss? foresten, jag vet inget om du har konstig brytning..... jag horde dig knappt saga nagot <_<;; ok >.> men när jag pratar så låter det väldigt konstigt >.< o: tycker du? var det darfor du var sa tyst? jag tycker inte man ska skammas for sin dialekt <_< for, om man gor det och ar tyst, sa kan jag inte kopiera den sa att jag ocksa kan prata sa O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|