|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:58 am
The Forbidden Angel On my mind; - Lekkere weertje! - Een vriend is bijna jarig! - Ik en me vriend gaan het weer proberen smile - Vrolijke muziek - Vannochtend staking v. leerlingen op school whee Hoezo staking? Nog nooit meegemaakt. Wat gebeurde er dan allemaal??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:05 am
Het is wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met die korte *** depressies
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:06 am
Jenske The Forbidden Angel On my mind; - Lekkere weertje! - Een vriend is bijna jarig! - Ik en me vriend gaan het weer proberen smile - Vrolijke muziek - Vannochtend staking v. leerlingen op school whee Hoezo staking? Nog nooit meegemaakt. Wat gebeurde er dan allemaal?? Haha lang verhaal het begon met dit mailtje aan alle leerlingen van de school van een brugklas; Donderdag a.s. willen wij gaan staken op het schoolplein tegen het ontslag van mevrouw van de Zandt maar zonder jou kunnen we dat niet... dus alle mensen die les hebben van mevr. van de zandt en ook de mensen die geen les hebben van haar KOM OM HALF 9 OP HET SCHOOLPLEIN STAKEN!! WE GAAN DOOR OOKAL GAAT DE BEL!!
A.U.B. KOM!!! ] en dus wij komen op school, te laat als altijd en iedereen zat op het school in het zonnetje! Met muziek erbij, Bart had zelfs zijn gitaar van thuis gehaald en zat te jammen. Was echt hartstikke gezellig met ze alle buiten in het zonnetje. Jammer genoeg moesten we het 3e uur weer naar school verder.. Vanmiddag heeft iedereen ook nog een mailtje van de rector ontvangen lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:17 am
The Forbidden Angel Jenske The Forbidden Angel On my mind; - Lekkere weertje! - Een vriend is bijna jarig! - Ik en me vriend gaan het weer proberen smile - Vrolijke muziek - Vannochtend staking v. leerlingen op school whee Hoezo staking? Nog nooit meegemaakt. Wat gebeurde er dan allemaal?? Haha lang verhaal het begon met dit mailtje aan alle leerlingen van de school van een brugklas; Donderdag a.s. willen wij gaan staken op het schoolplein tegen het ontslag van mevrouw van de Zandt maar zonder jou kunnen we dat niet... dus alle mensen die les hebben van mevr. van de zandt en ook de mensen die geen les hebben van haar KOM OM HALF 9 OP HET SCHOOLPLEIN STAKEN!! WE GAAN DOOR OOKAL GAAT DE BEL!!
A.U.B. KOM!!! ] en dus wij komen op school, te laat als altijd en iedereen zat op het school in het zonnetje! Met muziek erbij, Bart had zelfs zijn gitaar van thuis gehaald en zat te jammen. Was echt hartstikke gezellig met ze alle buiten in het zonnetje. Jammer genoeg moesten we het 3e uur weer naar school verder.. Vanmiddag heeft iedereen ook nog een mailtje van de rector ontvangen lol Wat stond er in dat mailtje? En heeft het effect gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:23 am
kittyocean The Forbidden Angel Jenske The Forbidden Angel On my mind; - Lekkere weertje! - Een vriend is bijna jarig! - Ik en me vriend gaan het weer proberen smile - Vrolijke muziek - Vannochtend staking v. leerlingen op school whee Hoezo staking? Nog nooit meegemaakt. Wat gebeurde er dan allemaal?? Haha lang verhaal het begon met dit mailtje aan alle leerlingen van de school van een brugklas; Donderdag a.s. willen wij gaan staken op het schoolplein tegen het ontslag van mevrouw van de Zandt maar zonder jou kunnen we dat niet... dus alle mensen die les hebben van mevr. van de zandt en ook de mensen die geen les hebben van haar KOM OM HALF 9 OP HET SCHOOLPLEIN STAKEN!! WE GAAN DOOR OOKAL GAAT DE BEL!!
A.U.B. KOM!!! ] en dus wij komen op school, te laat als altijd en iedereen zat op het school in het zonnetje! Met muziek erbij, Bart had zelfs zijn gitaar van thuis gehaald en zat te jammen. Was echt hartstikke gezellig met ze alle buiten in het zonnetje. Jammer genoeg moesten we het 3e uur weer naar school verder.. Vanmiddag heeft iedereen ook nog een mailtje van de rector ontvangen lol Wat stond er in dat mailtje? En heeft het effect gehad? jat me vragen niet biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:46 am
Tja, kan het wel allemaal begrijpen ja. Het is niet makkelijk hoor, het onderwijs. Maar vaak hebben de hogere machten een ander beeld over zij die les moeten geven. Ik heb nog maar 5-6 weken les te geven, maar ik hou ook mijn hard vast. Aftekening is genoeg voor mij.
Jammer dat het niet geholpen heeft, maar de directie heeft ten minste gezien dat jullie betrokken zijn!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:47 am
Jep dat wel, al deden veel mensen het gewoon voor een paar uurtjes vrij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 9:01 am
The Forbidden Angel Jep dat wel, al deden veel mensen het gewoon voor een paar uurtjes vrij ik zou waarschijnlijk gewoon gaan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 9:02 am
kittyocean The Forbidden Angel Jep dat wel, al deden veel mensen het gewoon voor een paar uurtjes vrij ik zou waarschijnlijk gewoon gaan XD Mja nee das ook zo spelbreker achtig, in de zon zitten kan ook geen kwaad word je lekker bruin smile al vond k het (de staking) wel onzin. De leraar was niet eens meer in lokaal xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 10:21 am
on my mind: ik ben blij dat ik minimaal een 7 heb voor mn wiskunde examen, waar ik heel erg tegenop keek eek
en ik heb zin in morgen blaugh engels examen wordt zoooo'n mega-eitje blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 10:27 am
Bled for Days on my mind: ik ben blij dat ik minimaal een 7 heb voor mn wiskunde examen, waar ik heel erg tegenop keek eek
en ik heb zin in morgen blaugh engels examen wordt zoooo'n mega-eitje blaugh Jeej!! Ik heb nog geen examens en ik ben daar blij om ook.
Wil iemand mijn art voor Cassidy92 zien? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 10:33 am
Fawa Bled for Days on my mind: ik ben blij dat ik minimaal een 7 heb voor mn wiskunde examen, waar ik heel erg tegenop keek eek
en ik heb zin in morgen blaugh engels examen wordt zoooo'n mega-eitje blaugh Jeej!! Ik heb nog geen examens en ik ben daar blij om ook.
Wil iemand mijn art voor Cassidy92 zien? neutral ik wil wel zien 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|