|
|
|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 9:02 am
Huhhuh, tänä aamuna olin pökkärällä ja kurkku kipeä ihan vain unien takia... Ainakin kolmea erilaista unta. Tiivistäen: Paljon ala-astelaisia, vanha opettajani, katkeruutta vaikka mistä... Sitten kurkkuni oli niin käheä, etten voinut tehdä mitään. Välissä pikkupojat pelasivat oikean elämän sotapeliä ja minä sain puhaltaa kammottavaa haavaa paremmaksi... Sitten olin Inverloch-sarjakuvan (luettavissa netistä) hahmo, seikkailin jonkin aikaa kaikenmaailman luolastoissa... Sitten loppuun kaunis rakkaustarina, kun juoksen sarjakuvassa kauan kadoksissa olleen pojan syliin. Lopun luinkin sarjakuvana, jossa itse sanoin vuorosanat... Hassuhkoa.
Mieluummin olisin nukkumatta kesäyöt, kun näin ppaljon unia näen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 1:31 pm
Näin unta että olin Jyrki 69:n yllärikeikalla jossakin rannalla. Muita the 69 Eyes-bändin jäseniä ei näkynyt,ja yleisöä oli tosiaan mun lisäksi muutama harva.Oli todella hienoa,kun Jyrki lauleskeli ihan mun edessä/mulle. blaugh heart heart heart heart heart heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 3:59 am
Viimeksi näin sellaista unta, että olin jonkinlaisen fantasiamaailman johtaja. Istuin valtaistuimella, joka oli korkea ja tehty hiekkakivestä. Siellä oli hirveä armeija miekkojen kanssa. Se oli kai jokin turisteille tarkoitettu juttu, jossain Egyptin näköisessä paikassa. xd Sitten turistit ajoin ohi vaunuilla. Sitten puhkesi kapina ja sotilaita oli yhtäkkiä enää pari tusinaa. Ne alkoi heitellä minua lumipalloilla (autiomaassa) ja hakata miekoilla minua. Pakenin ja väisetin lumipalloja vaikka ei ne minua satuttaneetkaan ja torjuin miekallani iskut. Sitten sinne tuli joku nainen ja sanoi, etää vie minut turvaan. Hän johdatti minut jonnekkin salamajaan ja kiipesimme paljon tikkaita. Sitten kun kiipesin alaspäin, ylhäällä tömisteli sotilaita ja kiipesin alas. Juoksin verhon taakse sotilaita perässäni, mutta sotilaat eivät seuranneet sinne. Sielläoli jokin taidehuutokauppa ja eräs vanha rouva huusi: 500, että saan maalata tämän nuoren neidin. Sitten minusta tuli sen rouvan malli. Kului vuosia, ja kävelimme rouvan kanssa kaupungilla joka oli entisellä taistelupaikalla, sieltä tuli äitin ja siskoni. Siskolla oli päällään t-paita ja sen päällä selästä avoin ja olkaimeton mekko! biggrin T-paidan selkämyksessä oli dalmatialaisten kuvia. Sisko oli selittämässä äidille, että oli pitänyt paitaa jo seitsemänvuotiaana. Kysyin siskoltani, miksi hänellä oli se t-paita ja mekko yllään. Hän vastasi loukkaantuneena että nyt oli hänen valmistujaisjuhlansa. Ja äidillä oli mukanaan kori jossa oli vauva.
Aika outoa.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 2:55 am
viime aikoina on tullut nähtyä ihan outoja unia...... eek
näin unta ett mun teki mieli suklaata ja lähin kauppaan. menin sit johonki pubiin tai jotain ja siellä joku haasto mut blijardiin. annoin 2€ jolleki tuntemattomalle ja pyysin sitä tuomaan mulle Fazerin sinisen levyn. sit mulla osu biljardipallo silmäkulmaan. kohta sen jälkeen se tyyppi jolle annoin rahani tuli takas ja sano ett kaupat oli kiinni, ja mää olin ihan raivoissani ku se ei ollu ees puol yheksää! miten kaupat muka sillon on jo kii?? mad ja sitten kun heräsin mun silmäkulma oli kipeä. neutral
piti ostaa suklaata sinä päivänä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 12:22 am
mun oudoin uni jonka muistan niin mulla oli miekka ja yhtäkkiä mun etee ilmesty aku ankka se otti veitsen esiin ja me tapeltiin mutta outoa oli se että mä en yrittäny tappaa sitä miekalla vaan mä syljin sitä päin sit ku olin osunu pari kertaa mun syljellä niin se muuttu tuhkaks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 1:50 am
näin pitkästä aikaa mieleen painuvan unen. siinä kuvittelin pelaavani jotain peliä ja näin kuinka yksi tyyppi viilsi kaulansa auki partaveitsellä. sitten tajusin, että se tyyppi olinkin minä ja se olikin tosi elämää. kurkusta pulppusi verta ja yritin etsiä jostain nauhaa tai kaulapantaa, jolla voisi peittää lähes kokonaan kaulan ympäri kulkevan viillon. pelottavinta unessa oli tietysti, kun siinä joutui miettimään, miten tuollaisen, mikä ei lähde pois, voi pitää muilta salassa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 8:38 am
Oudoimpia unia mitä on tullut nähtyä niin.. toisessa veljelläni oli hirveä hinku tappaa minut ja ainut keino selvitä oli tappaa hänet, enkä oikein onnistunut(vaikka veli oli teoriassa kuollut niin ei... rolleyes )
Uusimmassa oudoimmassa unessa olin raskaana, mutta menetin lapsen. Se oli aika outoa ja mielenkiintoista, oikeasti. biggrin
Onko kukaan muu teistä nähnyt unta että olisivat raskaana? Kun kaveripiirissä on aika moni nähnyt viime aikoina sellaisia unia.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 10:46 pm
Serkkuni näki unta eräänä päivänä siitä miten My Little Ponyt hyökkäsivät.
Kuullostaa minusta ainakin jo niin mielenkiintoiselta että tahtoisin nähdä siitä jonkin sortin illustraation. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 4:17 am
I'll be your dream Nukun yleensä semmoset 8-10 tuntia, eli siis sopivasti cool viikonloppusin nukun todella pitkään ^^
Jännä, että olen nähnyt aika usein unta, että kaikki hampaani ovat tippuneet. Unikirjat selittää tällä, että joku läheinen henkilö oisi kuollut...vaan ei tuohon ole kovin uskomista domokun
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 3:29 am
Helvetti. Käykää joku sanomassa Hitlerille, että pysyisi poissa miun päästäni. Taisi olla neljäs kerta, kun herra maailmanvalloittaja käy adjutantteineen ryöstämässä miun kahvit ja sotkemassa asiat. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 1:04 am
näin unen ja se oli outo...taas... siinä olin minä ja kolme muuta tyyppiä (en tuntenut niitä, yksi nainen ja kaksi miestä) jossain elokuva tai pelimaailmassa. olimme suuressa vajassa ja ulkona oli zombeja tai jotain hirviöitä, joita ei pystynyt helpolla tappamaan, koska ne aina uusiutuivat. siitä huoneesta piti kuitenkin lähteä vajan toisiin huoneisiin, koska sinnekin oli pistetty hirviö (varmaan vaan sen vuoksi, että peli lähtisi liikkeelle). toisiin huoneisiin pääsi vain menemällä ulkokautta. minä lähdin ilmeisesti väärään aikaan juoksemaan toiselle ovelle ja hirviöt heräsivät. pääsin kuitenkin ovelle ja suljin sen nopeasti. se toinen nainen oli kuitenkin seurannut minua ja se sitten kuoli, kun ei päässyt sisälle. vähän ajan päästä myös ne miehet tulivat ja ne kirosivat tyhmyyttäni. toinen miehistä väitti, että oli ollut siellä ennenkin ja kertoi, että paras tapa selviytyä, on yrittää paeta mahdollisimman nopeasti rakennuksen toiselta puolelta. silloin saa etumatkaa. jos jää odottamaan liian pitkäksi aikaa, hirviöt ehtivät piirittää koko rakennutksen. pako alkoi nostamalla jonkinlaista muoviikkunaa ja sitten vain juoksuun. edessä oli peltoa ja sähkölanka-aitoja ja niiden ali piti ryömiä. vähän ajan kuluttua takaa alkoi kuulua tosi outoa naurua ja piti kääntyä katsomaan. siellä oli kaksi valtavaa punaista pirua (pituutta niillä oli kolmen ihmisen verran). ne pomppivat tömistellen maata ja nauroivat pirullisesti, sitten ne lähtivät jahtaamaan meitä. koska niillä oli niin pitkät jalat, ne olisivat saaneet meidät nopeasti kiinni, mutta toinen mies tarjoutui hidastamaan niitä. sitten kaikki meni sekavaksi ja me jouduimme taistelemaan piruja vastaan pailjain käsin, sekä väistelemään iskuja. aika epätoivoista se oli. "yritä osua maksaan!" joku huusi. mitähän järkeä? hetken kuluttua minun suojelusenkelini istui siinä vieressä ja hymyili minulle. siihen se sitten loppui. surprised en ole edes katsonut tämmöisiä elokuvia lähiaikoina tai pelannut pelejä. ehkä sillä on tekemistä viimeaikaisen sairasteluni kanssa. (tai sitten sen, että minun piti olla edellisenä päivänä lastenvahtina) välillä herää siihen, ettei saa henkeä ja se jos mikä on ärsyttävää. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:30 pm
Nukun jotain 6 tuntia / yö vaikka terkkari valittaakin aina tarkastuksissa.. Ihan hyvin riittää. Viikonloppusin sitten enenemmän.
Unia.. No en voi myöntää näkeväni kovasti. Joskus jos on todella väsynyt kun menee nukkumaan niin niitä unia näkyy enemmän. Ja viikonloppuina tuntuu kanssa näkyvän useammin kun muuten.
Painajaiset on niitä parhaita unia, eikö?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 5:37 am
puniou~ Nukun jotain 6 tuntia / yö vaikka terkkari valittaakin aina tarkastuksissa.. Ihan hyvin riittää. Viikonloppusin sitten enenemmän. Eikös tuo ole melko normi määrä? Ei sitä itsekkään kerkeä paljoakaan nukkumaan syystä jos toisesta. Minun biologinen kello on vissii vähän jälessä tai jottai... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 12:32 pm
poikakaverilla oli työhaastattelu. se kerto ett joku nainen oli haastatellut sitä.
yöllä näin sitten unta ett me käytiin siel mihin se oli hakenut ja näin sen haastattelijankin siellä.
seuraavana päivänä kerroin unesta kultsilleni. kuvailin sen muijan kuulemma melko hyvin.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 03, 2009 11:31 am
Näin unta että blondasin hiukseni, ja näytin niin kamalalta että ajattelin kokeilla sitä ihan livenäkin. Huomenna olisi rahaakin, hmm...
Tuntuu että olen menettänyt kykyni nähdä mielenkiintoisia unia. Ehkä pitäisi käydä enempi ulkona.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|