Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 31 32 33 34 35 36 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Mar 22, 2005 10:30 pm

Voih...mun...paani...*toipuu eilisesta Helsingin seikkailusta* Siella ihan tosissaan oli ilmaista viinaa alkaen klo 12 paivalla...ja vaikka annoskoot oli suurimmaksi osaksi tyylii 1-2 cl,joukkoon mahtui muutaman ihan taysikokoinen drinksu.Ja sit iltapaivalla oli vuorossa viinit... whee sain selville,etta "pyoreaa" viinia voi olla vain punaviini,vaikkapa chilelainen. Heh,siina paivan tietoisku.Kyselin sita varmaan kaikilta viinintarjoilijoilta. xp

Aijuu,siella oli myos pulloonheittelya.Paadyin juttelemaan poikien kanssa ja ne pyysi mua suomen ensimmaiseksi naispuoliseksi pullonheittelijaksi.Jos ei... whee

Illalla jaksettiin viela shopatakin.Ostin Rurouni KEnshin kangasjulisteen,jota rahtasin ympari baareja.Hesan Jaabaari oli aika mielenkiintoinen.Joutui pukeutuun eskimoksi ennen kuin paasi sisaan... surprised

Nyt ois sit tarkotus menna kouluun...en tieda onnistuuko,mutta yritysta on.Muu luokka ei varmaan edes vaivaudu paikalle...
PostPosted: Tue Mar 22, 2005 10:56 pm

Argh. Ottaa paahan kun yks luokkakamu, jonka kanssa olen viimeset 2 viikkoo joutunut olemaan samassa tilassa 7-8 tuntia melkeinpa taukoamatta, niin se selittaa koko ajan ihan ihme asioista. Onneks huomenna on viimenen paiva kun joudun kestamaan tilannetta ja sitten onkin 2 viikkoo tyoskentelypaikka toinen.. Mutta sitten onkin 8 viikkoo tuskaa kun alkaa viimeinen jakso.. O.O

meppu
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 12:34 am

Wicked
Carmen LaVihta
Lahdenpa tassa kohta kanssa Helsinkiin FinnBar-tapahtumaan. whee Kuinkahan kauan kestan katsella viinapulloja ennen viihteen puolelle eksymista?Tarkoitus olisi kayda syomassa jossakin kivassa etnisessa raflassa...nam!Alkaa tehko mitaan jannaa ilman mua. surprised Pus och kram! heart
Mie olen kanssa stadissa kaymassa tanaan. ^^

Et kai sa mun rasavillia joukkoani nahny jossakin rautatietorin laidalla ympari kannissa? whee Oli meinaan tosi hyva meno. Kunnes pari taysikasvuista muijaa alkoi melkein tappeleen. eek Jestas millaista kayttaytymista,ja viela ravintola-alan ihmisia!! Anyways,oli tosi kivaa vaihteeksi viarailla Helsingissakin,kun ei ole sialla tullut kaytya vahaan aikaan... xd
PostPosted: Wed Mar 23, 2005 2:41 am

Mie kavin stadissa klo19-21.30 vaklisena aikana ja tuosta ajasta vietin n. 1.5h Aleksanterin Teatterissa, nykyisin siis Tanssivintin opetustiloina toimivassa rakennuksessa. Etta ei sen kummempia - sitten vaan junalla takas Lahteen. *haukotus*

twisted

Wicked
Captain

Shimattabaka

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 10:12 am

Menkää heti Duremmiin! Van Helson sisarukset ovat siellä!
PostPosted: Wed Mar 23, 2005 10:35 am

Ostinpa sieltä helssoneilta sen kyltin... eipä ollu kummone, mut ties vaikka sen arvo kasvaa tässä ajan myötä whee

Ellei gaiaa valtaa joku huikea inflaatio O.O

Taxet
Crew

meppu
Crew

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 11:25 am

Rare eventit on kivoja ^^ Sain asken pinkin poksin ja sielta tuli Ears of enlightment. Menin tietenkin katsomaan kuinka paljon niista saa kaupassa rahaa ja myin ne pois. Niist sai 4200 >.< Sitten suuntasin Duremiin moikkaamaan kaksosii ja ostin kilven. Viela ois rahaa 4k.. Ne vois kyl saastaa, mut toisaalta vois shoppaillakin >.<
PostPosted: Wed Mar 23, 2005 11:57 am

Von Helsonin sisarukset ilmestyivat Duremiin.He kaupittelevat mielenosoituskyltteja Gambinon vastustamiseksi.Kavaisin ostamassa sellaisen...nyyh,ei olisi pitanyt.Kaikki rahat meni... crying

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 12:21 pm

Mieluummin gambino kun noi... mut tuo kilpi on hieno... aaa...!!
PostPosted: Wed Mar 23, 2005 12:42 pm

Ahhahaa. ninja

Einari

Shimattabaka

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 9:24 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Mar 23, 2005 10:39 pm

Yay.. Tanaan kun lahden toista/koulusta kotiin, niin ei tarvitse liikkua minneen ennen ensi viikon tiistaita.. ^^

meppu
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Mar 24, 2005 12:35 am

Voi minun paani, hemmeti jetlag. En nukkunut yolla sitten yhtaan, ja nyt on joka paikka pipina whee

Mutta koulussa on ollut hauskaa... matikantunnilla ope joutui pariin kertaan kaskemaan minua olemaan hihittamatta. Mutta nyt vasta tajusin kuinka hassu sana "paraabeli" on! blaugh
PostPosted: Thu Mar 24, 2005 5:15 am

Tulin just kotiin ja heti tietty Gaiaan ja mika ihana yllatys --> PINKKILINKKI
Voisikin nyt alkaa tekemaan ostoksia.. *suunnittelee ostoslistaa*

meppu
Crew

Shimattabaka

PostPosted: Thu Mar 24, 2005 5:16 am

En ymmärrä vieläkään sitä pinkki linkki hommaa...On tullu jo kahdesti!
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 31 32 33 34 35 36 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games