|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 5:50 am
heeft er nog iemand zin om aan een yugioh toernooi mee te doen op 22 mei in zierikzee (zeeland) ik weet een link waar je je k**t op geven.
Pm mij maar als je de link wilt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 10:50 am
angel lizzie heeft er nog iemand zin om aan een yugioh toernooi mee te doen op 22 mei in zierikzee (zeeland) ik weet een link waar je je k**t op geven.
Pm mij maar als je de link wilt. uhm.... das 300+ kilometers voor mij sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 12:04 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 1:45 pm
crying aaaaaaaaaaa waarom komt er nu niemand. ik wil niet alleen maar tegen mijn neefjes en mijn broertje spelen. ik hoop dat er toch iemand komt. en al was het 1000 km ver. als je wilt kom je gewoon. scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 8:52 am
angel lizzie crying aaaaaaaaaaa waarom komt er nu niemand. ik wil niet alleen maar tegen mijn neefjes en mijn broertje spelen. ik hoop dat er toch iemand komt. en al was het 1000 km ver. als je wilt kom je gewoon. scream Als het 1000 km ver weg is moet je mij dus echt niet verwachten. Met de auto een beetje ver en met het vliegtuig een beetje kort...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2005 10:02 am
angel lizzie heeft er nog iemand zin om aan een yugioh toernooi mee te doen op 22 mei in zierikzee (zeeland) ik weet een link waar je je k**t op geven.
Pm mij maar als je de link wilt. ich hubbe dan een reunie. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 5:18 am
angel lizzie crying aaaaaaaaaaa waarom komt er nu niemand. ik wil niet alleen maar tegen mijn neefjes en mijn broertje spelen. ik hoop dat er toch iemand komt. en al was het 1000 km ver. als je wilt kom je gewoon. scream kan ik van mischien een fiets lenen? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 6:11 am
Norwood angel lizzie crying aaaaaaaaaaa waarom komt er nu niemand. ik wil niet alleen maar tegen mijn neefjes en mijn broertje spelen. ik hoop dat er toch iemand komt. en al was het 1000 km ver. als je wilt kom je gewoon. scream kan ik van mischien een fiets lenen? sweatdrop hier asje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 10:56 am
kiek Norwood angel lizzie crying aaaaaaaaaaa waarom komt er nu niemand. ik wil niet alleen maar tegen mijn neefjes en mijn broertje spelen. ik hoop dat er toch iemand komt. en al was het 1000 km ver. als je wilt kom je gewoon. scream kan ik van mischien een fiets lenen? sweatdrop hier asje mag ik hem versieren? *komt met linten en strikjes aangerend*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:00 am
Ik ben benieuwd of mensen weten wie de mascotte van deze Guild gaat worden......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:03 am
kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:03 am
gaat worden? krijgen we een mascotte? Wie, wat waar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:04 am
kittyocean Ik ben benieuwd of mensen weten wie de mascotte van deze Guild gaat worden...... wie dan... wie dan eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:06 am
Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:07 am
kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! ik snap hem al... mascotte is de persoon die hier de opdrachten gaat posten enzo?! why is it a girl... because girls are weak >> << *runs away*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|