|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:36 pm
prrnill blood Joker prrnill blood Joker Där klarade du dig allt wink Tur för mig. whee Oh ja... 4laugh xd Tror aldrig att jag har snackat med dig förut.. sweatdrop Huzzah, finns en helt logisk förklaring till det fenomenet. Du har icke talat med mig förut surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:44 pm
prrnill blood Joker prrnill blood Joker Huzzah, finns en helt logisk förklaring till det fenomenet. Du har icke talat med mig förut surprised Åhåå! Det är därför. eek Juste, men jag måste dra snart. Har satans orienterings skit imorgon så jag förlorar min fina sovmorgon till 10 och börjar 8:30 crying Naaw..*tycker synd om* Men då får jag sluta klocakn 10:40 istället, men jag hatar fortfarande orientering stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:55 pm
blood Joker prrnill blood Joker prrnill blood Joker Men då får jag sluta klocakn 10:40 istället, men jag hatar fortfarande orientering stressed vi hade orientering förra fredagen. neutral Jag hatar det också. isch..Men vi ska ha det i 2 timmar xp Onödigt länge.. neutral Eller hur xp Usch ja.. neutral Hoppas det går bra iallafall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:55 pm
blood Joker Anniehh blood Joker Anniehh blood Joker prrnill blood Joker Huzzah, finns en helt logisk förklaring till det fenomenet. Du har icke talat med mig förut surprised Åhåå! Det är därför. eek Juste, men jag måste dra snart. Har satans orienterings skit imorgon så jag förlorar min fina sovmorgon till 10 och börjar 8:30 crying OMG läääskiiigt surprised sjuorna i min skola har orientering imorrn surprised fast jag går första ring sad xd xp du går i sjuan eller? Neeejj, åttan 3nodding xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:11 pm
blood Joker Anniehh blood Joker Anniehh blood Joker Anniehh Neeejj, åttan 3nodding xp Okej, jag har då också inte så överdrivet bra betyg i matte, sorry. prrnill Usch ja.. neutral Hoppas det går bra iallafall. Hmm, eftersom att jag har ungefär lika mycket lokalsinne som en vanlig gråsten så kommer det att troligen gå käpprätt åt helvete. xd Skrattar du åt mitt lokalsinne eller matte snille? Ska du ha smisk lillåtta (<--Helt på skämt.) *flinar gömd under sin för stora kofta* ninja xd -Slår sig i handen med ett ridspö men råkar slå för hårt- Ouch gonk lol *Ger dig bandage*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:26 pm
blood Joker -Sätter på det på handen och lindar sedan in Anniehh till en mumie- Jag måste gå snart annars blir jag ett huvud kortare sweatdrop *Mumlar genom bandaget* ses sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:03 am
Lite dåligt med bilder här xp  HÄR ÄR JAG!! blaugh (den är jävligt stor sweatdrop hur får man den att bli mindre?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:57 am
prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry o_O Jag är 100% säker på att jag har sett prrnill irl. 150% :O *Låtsas om att jag inte har sett en viss annan bild* ... *Vissel* gonk Har du sett mig? eek Jaa. o_O Stackare.. sweatdrop Nahh. xp Du är ju så söt! 3nodding redface Chibi, Hands Off xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 2:09 am
 Haha. razz /me i tyskland razz  Jobbkläderna på wink "Hej och välkommen till McDonalds!" biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:13 am
EveningBird Lite dåligt med bilder här xp  HÄR ÄR JAG!! blaugh (den är jävligt stor sweatdrop hur får man den att bli mindre?) 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 6:31 am
BigAdam  Haha. razz /me i tyskland razz  Jobbkläderna på wink "Hej och välkommen till McDonalds!" biggrin whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:17 am
EveningBird Nice blaugh Tack så mycket!! xd Inga problem smile (är det bara jag som tycker att den här smileyn ser ond ut?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:33 am
Blixtra blood Joker EveningBird Nice blaugh Tack så mycket!! xd Inga problem smile (är det bara jag som tycker att den här smileyn ser ond ut?) Den ser faktiskt ond ut.. När du säger det.. razz jag blir nästan mörktäd när jag ser den.  Huvvaligen sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 11:37 am
blood Joker jag blir nästan mörktäd när jag ser den.  Huvvaligen sad 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 1:23 am
GrimCupid BigAdam  Jobbkläderna på wink "Hej och välkommen till McDonalds!" biggrin *vrålar* Bring me QP och c: o! xp Det dröjer tyvärr 2 och en halv vecka. Så du får nog gå till ett annat McDonald's razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|