Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Koulu ja kaikki siihen liittyvä Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 31 32 33 34 35 36 37 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pidätkö/piditkö koulunkäynnistä?
  Kyllä, ihan oikeasti.
  No joo...
  Whatever.
  Ei kai se pahaa tee/tehnyt, mutta...
  Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN.
  Eipä tee/tehnyt minulle muuta kuin pahan mielen.
  Olen omena.
  MUAHHAHHAHHAH kärsikää pienet koululaiset, kärsikää!
View Results

ToraHiksa

PostPosted: Tue May 13, 2008 8:54 am

Voyagerious
HikariAnn
Itse pyrin tällä hetkellä Outokummun pelikoulutukseen, valintakokeissa kävin tossa viime viikon torstaina ja saa nähä miten meni.
Puuh, täälläkään en oo käynny pitkään aikaan.

Kiinnostaisi tietää, minkälaiset pääsykokeet sinne oli?

Ensimmäisenä antoivat 3 tehtävää tehtäväksi, siinä piti suunnitella pelihahmo ja sille lyhyt tarina, sitten siitä piirtää ruutuhahmo pienempään ruudukkoon ja siitä viel isompaan ruudukkoon ja viimeisenä oli piirtää kolmiulotteisesta piirroksesta ylhäältä, edestä ja sivusta katsottuna kohteet ruudukkoon.
Sitten oli ryhmätyö ja yksin haastattelu.
Tosin en tiedä muuttelevatko ne joka vuos erilaiseks ett saa siihen varautua jos onkin erilaiset.
PostPosted: Fri May 23, 2008 11:08 pm

En vois sanoa että pidän koulunkäynnistä mutta kylhän siel käytyä tulee.

Osku Mies

Ratsass`

Greedy Businesswoman

PostPosted: Sun May 25, 2008 10:58 am

Ens viikolla voin sanoa että heihei peruskoulu,
ei kyllä tuu ikävä.

Viikonloppuna juhlitaan!
PostPosted: Mon May 26, 2008 6:01 am

No voihan perkele! surprised

Kohta on jo ensimmäinen amisvuosi ohi. surprised

Tuntuu jotenkin hieman typerältä ajatukselta, sillä jos olisin lukion käynyt kunnialla loppuun niin viettäisin tänä vuonna ylppäeritä. sweatdrop

Tosin, kuten niin monet amikset sen sanovat, valmistun mieluummin ammattiin kuin työttömäksi. (no offence)

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Mon May 26, 2008 7:34 am

Ensimmäinen amisvuosi ohi, kaksi jäljel--ei kun, olen niin laiska että täytyy sanoa että kolme vuotta.

Ihan hirveää mutta toisaalta ihan hirveän kivaa, ja onneksi on lukiokin käyty niin sekin tuli koettua (tosin lakki jäi väliin mutta sen nyt ehtii...). Heh, mutta valmistun silti työttömäksi, ei piirtämisellä rahaa tule, pitää kai lähteä vielä tämänkin jälkeen johonkin kouluun rolleyes
PostPosted: Tue May 27, 2008 7:57 am

Vielä viikko ja päivä pääsykokeisiin. Huh. sweatdrop No, olen kyllä kieltämättä ylittänyt itseni luku-urakassa.

Voyagerious

Ratsass`

Greedy Businesswoman

PostPosted: Tue May 27, 2008 12:29 pm

Amis se vaan tienaa enemmän. cool
PostPosted: Tue Jun 10, 2008 7:12 am

Pahin pääsykoerupeama on jo onneksi ohi.

Vielä yksi koetus perjantaina 13.päivä. sweatdrop

Voyagerious

rockfever

PostPosted: Fri Jun 13, 2008 7:12 am

Blah. Kasille oon vasta menossa.
PostPosted: Fri Jun 13, 2008 9:45 am

rockfever

Kuule, ei se kasi niin kamala luokka ole. Pääsin juuri itse ysille. Mutta kasi luokka on ollut elämäni parasta aikaa tähän mennessä. ( jos pieniä yksityiskohtia ei oteta mukaan. ^^; )

Erfa

rockfever

PostPosted: Fri Jun 13, 2008 1:36 pm

Erfa
rockfever

Kuule, ei se kasi niin kamala luokka ole. Pääsin juuri itse ysille. Mutta kasi luokka on ollut elämäni parasta aikaa tähän mennessä. ( jos pieniä yksityiskohtia ei oteta mukaan. ^^; )

Niin, no mulla on nyt se ongelma, että mun molemmat kaverit meidän luokalta on häippäsemässä. Toinen muuttaa Espooseen ja toinen vaihtaa luokkaa.

Tätä nyt oon mainostellu vähän joka suuntaan, mutta se ärsyttää ihan oikeasti.
PostPosted: Fri Jun 13, 2008 1:50 pm

...Ja nyt pääsykokeet ovat viimein ohi.
Kesänviettoon! cheese_whine

Voyagerious

Erfa

PostPosted: Sat Jun 14, 2008 2:17 am

rockfever
Erfa
rockfever

Niin, no mulla on nyt se ongelma, että mun molemmat kaverit meidän luokalta on häippäsemässä. Toinen muuttaa Espooseen ja toinen vaihtaa luokkaa.

Kauheeta! ( mä en ite pärjäis ku muutaman päivän ilman kavereitani.. ^^; Meiän luokka on muuten sen verran kauhea paikka. )
Eihän sellanen sais olla sallittua. Jättää nyt kaveri yksin luokan armoille. Mutta koita kestää, sitten on vain enää kasin jälkeen yks vuosi, ja pääset minne haluat. ( ja saat varmasti uusia ystäviä silloin)
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 3:32 am

Erfa
rockfever
Erfa
rockfever

Kauheeta! ( mä en ite pärjäis ku muutaman päivän ilman kavereitani.. ^^; Meiän luokka on muuten sen verran kauhea paikka. )
Eihän sellanen sais olla sallittua. Jättää nyt kaveri yksin luokan armoille. Mutta koita kestää, sitten on vain enää kasin jälkeen yks vuosi, ja pääset minne haluat. ( ja saat varmasti uusia ystäviä silloin)

Niin siis kyllähän mä niihin luokan poikiin aika varmasti tutustun ja kyllä mä yhen kanssa oon jutellu aika paljonkin, mutta en mä niitä ihan vielä kavereiks kuitenkaan sanois.

rockfever

Erfa

PostPosted: Sat Jun 14, 2008 10:42 pm

rockfever
Erfa
rockfever
Erfa
rockfever

Niin siis kyllähän mä niihin luokan poikiin aika varmasti tutustun ja kyllä mä yhen kanssa oon jutellu aika paljonkin, mutta en mä niitä ihan vielä kavereiks kuitenkaan sanois.

No ole onnellinen että olet poika. Tytöt ei nimittäin tule niin hyvin toistensa kanssa toimeen kuin pojat. Pojilla ei ole pahemmin omia "joukkoja" joissa ne aina on. Tytöillä sellaiset on aina. ^^;
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 31 32 33 34 35 36 37 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces