|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:52 am
Valgarv Don't fight it!*Voltar upp i luften och dyker ner mot honom igen och hugger med katanan mot hans huvud* .. *Sätter fast kedjan på handleden igen och håller upp den ovanför mitt huvud, som skydd mot katanan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:55 am
Filthy prrnill Filthy prrnill *peta tillbaka* mjiip. xd Igelkotten har talat. o_o *sätta sig brevid och titta på* gonk Han tittar p堭ig! *springer omkring* *f?ker h䲭a din evil doom pekning* evil xp Mwähähä.. *pekar mot och ser förvånad ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:55 am
Nightmare Asura Valgarv Don't fight it!*Voltar upp i luften och dyker ner mot honom igen och hugger med katanan mot hans huvud* .. *Sätter fast kedjan på handleden igen och håller upp den ovanför mitt huvud, som skydd mot katanan* *Landar framför Asura medans jag fortfarande trycker ner med katanan mot kedjan* Ge..Upp!!*Slår upp ena knät mot hans mage*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:56 am
prrnill Filthy prrnill Filthy prrnill *peta tillbaka* mjiip. xd Igelkotten har talat. o_o *sätta sig brevid och titta på* gonk Han tittar p堭ig! *springer omkring* *f?ker h䲭a din evil doom pekning* evil xp Mwähähä.. *pekar mot och ser förvånad ut* KYAAAH! *faints* +_+'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:57 am
Valgarv *Landar framför Asura medans jag fortfarande trycker ner med katanan mot kedjan* Ge..Upp!!*Slår upp ena knät mot hans mage* *Drar upp sitt eget knä och blockar Val-kun's knä* You wish.. ;3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 9:59 am
Nightmare Asura Valgarv *Landar framför Asura medans jag fortfarande trycker ner med katanan mot kedjan* Ge..Upp!!*Slår upp ena knät mot hans mage* *Drar upp sitt eget knä och blockar Val-kun's knä* You wish.. ;3 scream *Öppnar munnen och skjuter ut tungan och drar den runt Asura's hals snabbt,trycker fortfarande ner med katanan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|