|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 5:00 am
kiek IcedEarth Je bent nooit over anime heengegroeid of ben je al 30? hehe neej wink 18, maar misschien druk bezig met andere dingenOoooooow... dan heb je nog jaren genoeg om anime te gaan kijken =P Anime kijken is net zoals spelen.. je bent er nooit te oud voor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 10:08 am
IcedEarth kiek IcedEarth Je bent nooit over anime heengegroeid of ben je al 30? hehe neej wink 18, maar misschien druk bezig met andere dingenOoooooow... dan heb je nog jaren genoeg om anime te gaan kijken =P Anime kijken is net zoals spelen.. je bent er nooit te oud voor. hmmmm.... sommige anime niet, andere weer wel, maar dat is heel persoongsbonden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 11:18 am
OMM: 16/75 eek Gelukkig gaat het best snel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 3:26 pm
Ow yeah nieuwe telefoon vet schattig! En heb de huissleutels van me vriend en zn moeders huis gehad ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 10:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 3:29 am
kittyocean OMM: 16/75 eek Gelukkig gaat het best snel XD Wat gaat best snel? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 6:56 am
IcedEarth kittyocean OMM: 16/75 eek Gelukkig gaat het best snel XD Wat gaat best snel? o.O Mijn boek editen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 1:45 pm
Moe.. kutdag op school! Rotverbinding met openbaar vervoer.. uitvallende bus.. bussen te laat... omleidingen van bussen.. daardoor me luistertoets engels gemist, nu inhalen. Voor me eco een 4...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 2:14 am
Wanneer leert die gozer nou eens dat hij niet mijn enige vriend is?! Verdomme, ik heb meer vrienden! Gaan zeuren dat ik oneerlijk ben omdat ik de ene vriend iets geef en de ander niet?! Wat KINDERACHTIG!! Het was verdorie zijn verjaardag; dan mag ik toch wel eens iets unieks geven?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 5:25 am
kittyocean Wanneer leert die gozer nou eens dat hij niet mijn enige vriend is?! Verdomme, ik heb meer vrienden! Gaan zeuren dat ik oneerlijk ben omdat ik de ene vriend iets geef en de ander niet?! Wat KINDERACHTIG!! Het was verdorie zijn verjaardag; dan mag ik toch wel eens iets unieks geven?! maar die gene klaagt niet als hij een cadeautje krijgt cker rolleyes
OMM: ongesteld stare stare stare stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 5:34 am
Gw3nn0w kittyocean Wanneer leert die gozer nou eens dat hij niet mijn enige vriend is?! Verdomme, ik heb meer vrienden! Gaan zeuren dat ik oneerlijk ben omdat ik de ene vriend iets geef en de ander niet?! Wat KINDERACHTIG!! Het was verdorie zijn verjaardag; dan mag ik toch wel eens iets unieks geven?! maar die gene klaagt niet als hij een cadeautje krijgt cker rolleyes
OMM: ongesteld stare stare stare stare  eigenlijk is hij in staat om dan alsnog te klagen "omdat hij het dan niet leuk vind en anderen krijgen veel leukere cadeaus dan hij"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:09 am
kittyocean Gw3nn0w kittyocean Wanneer leert die gozer nou eens dat hij niet mijn enige vriend is?! Verdomme, ik heb meer vrienden! Gaan zeuren dat ik oneerlijk ben omdat ik de ene vriend iets geef en de ander niet?! Wat KINDERACHTIG!! Het was verdorie zijn verjaardag; dan mag ik toch wel eens iets unieks geven?! maar die gene klaagt niet als hij een cadeautje krijgt cker rolleyes
OMM: ongesteld stare stare stare stare  eigenlijk is hij in staat om dan alsnog te klagen "omdat hij het dan niet leuk vind en anderen krijgen veel leukere cadeaus dan hij" okaay dat vind ik niet normal.. het gaat om eht idee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:28 am
Gw3nn0w kittyocean Gw3nn0w kittyocean Wanneer leert die gozer nou eens dat hij niet mijn enige vriend is?! Verdomme, ik heb meer vrienden! Gaan zeuren dat ik oneerlijk ben omdat ik de ene vriend iets geef en de ander niet?! Wat KINDERACHTIG!! Het was verdorie zijn verjaardag; dan mag ik toch wel eens iets unieks geven?! maar die gene klaagt niet als hij een cadeautje krijgt cker rolleyes
OMM: ongesteld stare stare stare stare  eigenlijk is hij in staat om dan alsnog te klagen "omdat hij het dan niet leuk vind en anderen krijgen veel leukere cadeaus dan hij" okaay dat vind ik niet normal.. het gaat om eht idee sweatdrop  Hij is vermoedelijk autistisch. Zou 90% van zijn gedrag verklaren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:31 am
kittyocean Gw3nn0w kittyocean Gw3nn0w kittyocean Wanneer leert die gozer nou eens dat hij niet mijn enige vriend is?! Verdomme, ik heb meer vrienden! Gaan zeuren dat ik oneerlijk ben omdat ik de ene vriend iets geef en de ander niet?! Wat KINDERACHTIG!! Het was verdorie zijn verjaardag; dan mag ik toch wel eens iets unieks geven?! maar die gene klaagt niet als hij een cadeautje krijgt cker rolleyes
OMM: ongesteld stare stare stare stare  eigenlijk is hij in staat om dan alsnog te klagen "omdat hij het dan niet leuk vind en anderen krijgen veel leukere cadeaus dan hij" okaay dat vind ik niet normal.. het gaat om eht idee sweatdrop  Hij is vermoedelijk autistisch. Zou 90% van zijn gedrag verklaren vandaar.. maarjah heb blijft vervelend
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |