|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:50 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp ...jag ser dina ben. xp Ge mig dina så får du mina. domokun jag ser dina ben med xp du menar att vi byta? eek Om jag kan använda dina. så. razz sure 3nodding men jag kanske vill ha tbx mina sweatdrop xp Såklart. Jag ska bara prova. xp okey whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:51 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp ...jag ser dina ben. xp Ge mig dina så får du mina. domokun jag ser dina ben med xp du menar att vi byta? eek Om jag kan använda dina. så. razz sure 3nodding men jag kanske vill ha tbx mina sweatdrop xp Såklart. Jag ska bara prova. xp okey whee ...Vad fint det blev. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:52 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp ...jag ser dina ben. xp Ge mig dina så får du mina. domokun jag ser dina ben med xp du menar att vi byta? eek Om jag kan använda dina. så. razz sure 3nodding men jag kanske vill ha tbx mina sweatdrop xp Såklart. Jag ska bara prova. xp okey whee ...Vad fint det blev. xd heh ja värkligen. xd jag ser ut som ett mongo sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:55 am
*filar på ett bord* Jävla bord.. händer ju inget juuehh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:55 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp ...jag ser dina ben. xp Ge mig dina så får du mina. domokun jag ser dina ben med xp du menar att vi byta? eek Om jag kan använda dina. så. razz sure 3nodding men jag kanske vill ha tbx mina sweatdrop xp Såklart. Jag ska bara prova. xp okey whee ...Vad fint det blev. xd heh ja värkligen. xd jag ser ut som ett mongo sweatdrop Men spana in hur mina ben/fötter ser ut! Ihoplimmade! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:56 am
Chibi Strawberry Linka Spirit Tänk om du har magsår.. o.o Åk till sjukhus! gonk Ska vänta till ikväll och se om det går över. Jag har ju inte precis ont i magen eller något. Det borde man väl ha då. Okej.. I för sig.. Fast det kan ju vara en början.. neutral Men så får man inte hoppas! sweatdrop gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:57 am
Linka Spirit Okej.. I för sig.. Fast det kan ju vara en början.. neutral Men så får man inte hoppas! sweatdrop gonk Nja. Är det något sånt så får väl läkarna fixa det. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:58 am
D0ppelganger Men spana in hur mina ben/fötter ser ut! Ihoplimmade! gonk japp! gonk din ava var ju jätte cool när du hade dom hära byxorna. xp *peka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:59 am
jiminijon D0ppelganger Men spana in hur mina ben/fötter ser ut! Ihoplimmade! gonk japp! gonk din ava var ju jätte cool när du hade dom hära byxorna. xp *peka* Man tackar. 3nodding ...Ser ut som du har kjol... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 10:01 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Men spana in hur mina ben/fötter ser ut! Ihoplimmade! gonk japp! gonk din ava var ju jätte cool när du hade dom hära byxorna. xp *peka* Man tackar. 3nodding ...Ser ut som du har kjol... whee så lite så 3nodding *tittar* ja det gör det eek whee ska vi byta tbx?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 10:01 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Men spana in hur mina ben/fötter ser ut! Ihoplimmade! gonk japp! gonk din ava var ju jätte cool när du hade dom hära byxorna. xp *peka* Man tackar. 3nodding ...Ser ut som du har kjol... whee xd xd Faaaaaaaag xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 10:03 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Men spana in hur mina ben/fötter ser ut! Ihoplimmade! gonk japp! gonk din ava var ju jätte cool när du hade dom hära byxorna. xp *peka* Man tackar. 3nodding ...Ser ut som du har kjol... whee så lite så 3nodding *tittar* ja det gör det eek whee ska vi byta tbx? Tror det, hmm. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 10:03 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 10:04 am
Nova_Camui D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Men spana in hur mina ben/fötter ser ut! Ihoplimmade! gonk japp! gonk din ava var ju jätte cool när du hade dom hära byxorna. xp *peka* Man tackar. 3nodding ...Ser ut som du har kjol... whee xd xd Faaaaaaaag xd xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 10:04 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Men spana in hur mina ben/fötter ser ut! Ihoplimmade! gonk japp! gonk din ava var ju jätte cool när du hade dom hära byxorna. xp *peka* Man tackar. 3nodding ...Ser ut som du har kjol... whee så lite så 3nodding *tittar* ja det gör det eek whee ska vi byta tbx? Tror det, hmm. 3nodding jag skickar en tarde 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|