Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 3281 3282 3283 3284 3285 3286 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Imam

PostPosted: Sun Dec 19, 2004 3:51 am

vill nån tala med mej crying
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 3:55 am

i dunno what i've said xp all I want is some CANNED bREAD!!!!!!!!! scream

Imam

Blixtra
Crew

PostPosted: Sun Dec 19, 2004 4:02 am

blaugh heart scream domokun
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 4:26 am

Doo dee doo... O.o

GrimCupid

Midnight Yume

PostPosted: Sun Dec 19, 2004 6:12 am

Stön... julandan totalt dödar mig gonk Kolla in min SS quest x___X;; Jag totalt behöver minst 6k för att ge presenter till mina kompisar. Och jag har inte ens räknat med de som jag känner på ICA/Konsum ens... gonk *STÖN*

Sachiko sitter på toppen av en takslampa som hennes ägare brukar göra och har rullat ihop sig. Hon betraktar människorna nedanför henne med ett svagt intresse; människornas liv har aldrig varit ett mysterium för HENNE, i alla fall. Då och då blev de galna och generösa och gav bort allting, eller så blev de giriga och tokiga av det. Och ibland så var de mysiga att vara med. Ja, faktiskt rätt så ofta...
De andra var kvar hemma. Bara hon fick följa med till ICA/Konsum. Det var ingen större glädje... i alla fall inte för HENNE. Det var bara tråkigt. Inga andra djur... inte ens katter. Och allra minst andra Puries.
Detta var inte likt Sachiko. Hon var för det mesta aktiv och glad, busig och skämtsam, men när hon drogs in i människornas värld av tråkighet utan det minsta djur som kompanjon, så blev hon slö och trött på allt... och lite otrevlig.
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 6:13 am

ninja

Wilykit

Midnight Yume

PostPosted: Sun Dec 19, 2004 6:18 am

Valkyria86
ninja

Utan att ens tveka om det, så hoppar Sachiko ner från taklampan och landar flott och mjukt på den kvinnliga människans huvud. Hon hade för hobby att hoppa runt på folks huvuden, även nu när hon var fullvuxen och lika tung som en fullvuxen Golden Retriever. Hon flaxar lite med vingarna, gäspar, och rullar ihop på huvudet av Valkyria.

"VALKY!" utbrister Yume glatt och glompar Valkyria glatt. Sedan blinkar hon förvånat. "Hopps... det ser ut som du fått Sachiko på huvet... eek Det är nog bäst du aktar dig, innan hon somnar gonk "
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 7:45 am

Midnight Yume
Valkyria86
ninja

Utan att ens tveka om det, så hoppar Sachiko ner från taklampan och landar flott och mjukt på den kvinnliga människans huvud. Hon hade för hobby att hoppa runt på folks huvuden, även nu när hon var fullvuxen och lika tung som en fullvuxen Golden Retriever. Hon flaxar lite med vingarna, gäspar, och rullar ihop på huvudet av Valkyria.

"VALKY!" utbrister Yume glatt och glompar Valkyria glatt. Sedan blinkar hon förvånat. "Hopps... det ser ut som du fått Sachiko på huvet... eek Det är nog bäst du aktar dig, innan hon somnar gonk "
eek

Wilykit

Sharad Ritu

PostPosted: Sun Dec 19, 2004 8:11 am

jag gjorde en topic ^^
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 8:13 am

Sushi-Sasha
jag gjorde en topic ^^
Såg det. 3nodding

Rain of Tears

Sharad Ritu

PostPosted: Sun Dec 19, 2004 8:19 am

Rain of Tears
Sushi-Sasha
jag gjorde en topic ^^
Såg det. 3nodding
ingen hälsar på... crying
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 8:29 am

*tacklar sushi-sasha* TJAA!!! whee

Rawey.EXE

Sharad Ritu

PostPosted: Sun Dec 19, 2004 8:31 am

Rawey
*tacklar sushi-sasha* TJAA!!! whee
eeeeei! var har du varit??
PostPosted: Sun Dec 19, 2004 8:32 am

terror flynn ok ok @w@; *skuttar in*

Sostrate

Valgarv

PostPosted: Sun Dec 19, 2004 8:32 am

*Skuttar runt* HAPPY SMILE HELLO!^____^
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 3281 3282 3283 3284 3285 3286 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games