|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:02 am
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Imam Imam Blixtra Memmi_Chan Blixtra MEN WTF MEMMI! *hostar p堤ig* *blir förgiftad* jag dör! gonk *ramlar på golvet* X_x MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! stressed i dunno what i've said xp all I want is some CANNED bREAD!!!!!!!!! scream X_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:04 am
Imam Blixtra Memmi_Chan Blixtra MEN WTF MEMMI! *hostar p堤ig* *blir förgiftad* jag dör! gonk *ramlar på golvet* X_x MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! stressed i dunno what i've said xp all I want is some CANNED bREAD!!!!!!!!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:06 am
Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey *kutar in lika fort som en psykad tysk som kör på autoban* domokun Oo ooooooooooo Thats very fast! *kutar igenom en hylla* xd domokun *tar fram en Stopp-skylt* STOPP I MEMMI'S NAMN!!! scream *kan inte bromsa* AAAAHHHH!! *krachar i memmi* domokun Nu stannade jag xd *knyffar bort Rawey och ställer mig upp* du är aristerad för fortkörning och har krachat på en ICA/Konsum polis!!!*tar dig till en kundvagn och kör i väg dig till polisstationen* YOU CAN NEVER TAKE MY FREEDOME!!!!!! *hoppar ut ur kundvagnen och kutar iväg* wahahahhaha! domokun *sjuter ut ett nät som du fastnar i* haha!*drar i väg dig* *blir s宴 d䲠t-virus mpnster fr宠resident evil och 䴥r n䴥t* WRARGH! *kutar iv䧪SNUSK! *sjuter med en el-pistol* scream *blir elad* VARF֒ HATAR ALLA MIG F֒ I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!! gonk *forts䴴er kuta**kastar ett lasso* eek ..dum ide* lassot fasnade p堨anden* AAAA!!! gonk *känner sig hatad* gonk *rullar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:09 am
Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey *kutar in lika fort som en psykad tysk som kör på autoban* domokun Oo ooooooooooo Thats very fast! *kutar igenom en hylla* xd domokun *tar fram en Stopp-skylt* STOPP I MEMMI'S NAMN!!! scream *kan inte bromsa* AAAAHHHH!! *krachar i memmi* domokun Nu stannade jag xd *knyffar bort Rawey och ställer mig upp* du är aristerad för fortkörning och har krachat på en ICA/Konsum polis!!!*tar dig till en kundvagn och kör i väg dig till polisstationen* YOU CAN NEVER TAKE MY FREEDOME!!!!!! *hoppar ut ur kundvagnen och kutar iväg* wahahahhaha! domokun *sjuter ut ett nät som du fastnar i* haha!*drar i väg dig* *blir s宴 d䲠t-virus mpnster fr宠resident evil och 䴥r n䴥t* WRARGH! *kutar iv䧪SNUSK! *sjuter med en el-pistol* scream *blir elad* VARF֒ HATAR ALLA MIG F֒ I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!! gonk *forts䴴er kuta**kastar ett lasso* eek ..dum ide* lassot fasnade p堨anden* AAAA!!! gonk [/quot *springer och skriker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:10 am
Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey *kutar in lika fort som en psykad tysk som kör på autoban* domokun Oo ooooooooooo Thats very fast! *kutar igenom en hylla* xd domokun *tar fram en Stopp-skylt* STOPP I MEMMI'S NAMN!!! scream *kan inte bromsa* AAAAHHHH!! *krachar i memmi* domokun Nu stannade jag xd *knyffar bort Rawey och ställer mig upp* du är aristerad för fortkörning och har krachat på en ICA/Konsum polis!!!*tar dig till en kundvagn och kör i väg dig till polisstationen* YOU CAN NEVER TAKE MY FREEDOME!!!!!! *hoppar ut ur kundvagnen och kutar iväg* wahahahhaha! domokun *sjuter ut ett nät som du fastnar i* haha!*drar i väg dig* *blir s宴 d䲠t-virus mpnster fr宠resident evil och 䴥r n䴥t* WRARGH! *kutar iv䧪SNUSK! *sjuter med en el-pistol* scream *blir elad* VARF֒ HATAR ALLA MIG F֒ I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!! gonk *forts䴴er kuta**kastar ett lasso* eek ..dum ide* lassot fasnade p堨anden* AAAA!!! gonk *känner sig hatad* gonk *rullar iväg*HJÄLP!! STANNA RAWEY!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:12 am
Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey *kutar in lika fort som en psykad tysk som kör på autoban* domokun Oo ooooooooooo Thats very fast! *kutar igenom en hylla* xd domokun *tar fram en Stopp-skylt* STOPP I MEMMI'S NAMN!!! scream *kan inte bromsa* AAAAHHHH!! *krachar i memmi* domokun Nu stannade jag xd *knyffar bort Rawey och ställer mig upp* du är aristerad för fortkörning och har krachat på en ICA/Konsum polis!!!*tar dig till en kundvagn och kör i väg dig till polisstationen* YOU CAN NEVER TAKE MY FREEDOME!!!!!! *hoppar ut ur kundvagnen och kutar iväg* wahahahhaha! domokun *sjuter ut ett nät som du fastnar i* haha!*drar i väg dig* *blir s宴 d䲠t-virus mpnster fr宠resident evil och 䴥r n䴥t* WRARGH! *kutar iv䧪SNUSK! *sjuter med en el-pistol* scream *blir elad* VARF֒ HATAR ALLA MIG F֒ I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!! gonk *forts䴴er kuta**kastar ett lasso* eek ..dum ide* lassot fasnade p堨anden* AAAA!!! gonk *känner sig hatad* gonk *rullar iväg*HJÄLP!! STANNA RAWEY!!! *råkar rulla ner för ett stup* WAAAH! gonk sorry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:15 am
eating pie warms my body as it goes to a magical place where there'seven more pie cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:17 am
Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey *kutar in lika fort som en psykad tysk som kör på autoban* domokun Oo ooooooooooo Thats very fast! *kutar igenom en hylla* xd domokun *tar fram en Stopp-skylt* STOPP I MEMMI'S NAMN!!! scream *kan inte bromsa* AAAAHHHH!! *krachar i memmi* domokun Nu stannade jag xd *knyffar bort Rawey och ställer mig upp* du är aristerad för fortkörning och har krachat på en ICA/Konsum polis!!!*tar dig till en kundvagn och kör i väg dig till polisstationen* YOU CAN NEVER TAKE MY FREEDOME!!!!!! *hoppar ut ur kundvagnen och kutar iväg* wahahahhaha! domokun *sjuter ut ett nät som du fastnar i* haha!*drar i väg dig* *blir s宴 d䲠t-virus mpnster fr宠resident evil och 䴥r n䴥t* WRARGH! *kutar iv䧪SNUSK! *sjuter med en el-pistol* scream *blir elad* VARF֒ HATAR ALLA MIG F֒ I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!! gonk *forts䴴er kuta**kastar ett lasso* eek ..dum ide* lassot fasnade p堨anden* AAAA!!! gonk *känner sig hatad* gonk *rullar iväg*HJÄLP!! STANNA RAWEY!!! *råkar rulla ner för ett stup* WAAAH! gonk sorry*försvinner från Gaia*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:18 am