|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:49 am
Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey *kutar in lika fort som en psykad tysk som kör på autoban* domokun Oo ooooooooooo Thats very fast! *kutar igenom en hylla* xd domokun *tar fram en Stopp-skylt* STOPP I MEMMI'S NAMN!!! scream *kan inte bromsa* AAAAHHHH!! *krachar i memmi* domokun Nu stannade jag xd *knyffar bort Rawey och ställer mig upp* du är aristerad för fortkörning och har krachat på en ICA/Konsum polis!!!*tar dig till en kundvagn och kör i väg dig till polisstationen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:51 am
hur mycket kostar ett ICA kort
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:51 am
Blixtra MEN WTF MEMMI! *hostar p堤ig* *blir förgiftad* jag dör! gonk *ramlar på golvet* X_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:52 am
Memmi_Chan Blixtra MEN WTF MEMMI! *hostar p堤ig* *blir förgiftad* jag dör! gonk *ramlar på golvet* X_x MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:53 am
Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey *kutar in lika fort som en psykad tysk som kör på autoban* domokun Oo ooooooooooo Thats very fast! *kutar igenom en hylla* xd domokun *tar fram en Stopp-skylt* STOPP I MEMMI'S NAMN!!! scream *kan inte bromsa* AAAAHHHH!! *krachar i memmi* domokun Nu stannade jag xd *knyffar bort Rawey och ställer mig upp* du är aristerad för fortkörning och har krachat på en ICA/Konsum polis!!!*tar dig till en kundvagn och kör i väg dig till polisstationen* YOU CAN NEVER TAKE MY FREEDOME!!!!!! *hoppar ut ur kundvagnen och kutar iväg* wahahahhaha! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:54 am
Memmi_Chan Blixtra MEN WTF MEMMI! *hostar p堤ig* *blir förgiftad* jag dör! gonk *ramlar på golvet* X_x jag ska rädda dig domokun *Gör CPR* han lever
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:56 am
Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey *kutar in lika fort som en psykad tysk som kör på autoban* domokun Oo ooooooooooo Thats very fast! *kutar igenom en hylla* xd domokun *tar fram en Stopp-skylt* STOPP I MEMMI'S NAMN!!! scream *kan inte bromsa* AAAAHHHH!! *krachar i memmi* domokun Nu stannade jag xd *knyffar bort Rawey och ställer mig upp* du är aristerad för fortkörning och har krachat på en ICA/Konsum polis!!!*tar dig till en kundvagn och kör i väg dig till polisstationen* YOU CAN NEVER TAKE MY FREEDOME!!!!!! *hoppar ut ur kundvagnen och kutar iväg* wahahahhaha! domokun *sjuter ut ett nät som du fastnar i* haha!*drar i väg dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:56 am
Blixtra Memmi_Chan Blixtra MEN WTF MEMMI! *hostar p堤ig* *blir förgiftad* jag dör! gonk *ramlar på golvet* X_x MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:59 am
Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey Memmi_Chan Rawey *kutar in lika fort som en psykad tysk som kör på autoban* domokun Oo ooooooooooo Thats very fast! *kutar igenom en hylla* xd domokun *tar fram en Stopp-skylt* STOPP I MEMMI'S NAMN!!! scream *kan inte bromsa* AAAAHHHH!! *krachar i memmi* domokun Nu stannade jag xd *knyffar bort Rawey och ställer mig upp* du är aristerad för fortkörning och har krachat på en ICA/Konsum polis!!!*tar dig till en kundvagn och kör i väg dig till polisstationen* YOU CAN NEVER TAKE MY FREEDOME!!!!!! *hoppar ut ur kundvagnen och kutar iväg* wahahahhaha! domokun *sjuter ut ett nät som du fastnar i* haha!*drar i väg dig* *blir s宴 d䲠t-virus mpnster fr宠resident evil och 䴥r n䴥t* WRARGH! *kutar iv䧪SNUSK! *sjuter med en el-pistol* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 3:01 am
Imam Blixtra Memmi_Chan Blixtra MEN WTF MEMMI! *hostar p堤ig* *blir förgiftad* jag dör! gonk *ramlar på golvet* X_x MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! stressed i dunno what i've said xp all I want is some CANNED bREAD!!!!!!!!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|