|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 1:11 pm
x.Deathrose OMM: Van een gebouw afspringen of niet... *depressief* vooral niet doen en er over praten! is bij mij het enige wat helpt... en heel veel janken..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:26 am
Ik zou niet springen; de reden is heel simpel: Je weet nooit wat er nog komen gaat en wat je allemaal gaat missen. Daarnaast zijn we allemaal hier dol op je!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 6:51 am
kittyocean Daarnaast zijn we allemaal hier dol op je! ... That actually cheered me up.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 7:04 am
Ahh koekjes gebakken maar ze zijn niet te vrete! Was soort koek endaarover heen dan een laag caramel en een laag chocola. Heel zoet... maar de koek is nog half rauw sweatdrop Gevolg nu buikpijn lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 7:33 am
x.Deathrose kittyocean Daarnaast zijn we allemaal hier dol op je! ... That actually cheered me up. Geloof me maar =D Als we je namelijk niet leuk vonden had je dat al heel duidelijk gemerkt =D Zeker ik XD Dus, we LUV ya! OMM: Mijn bestelling is BINNEN! W00t! Niet vergeten te betalen alleen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 7:39 am
Ik heb iets gemist, wat voor bestelling?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 7:43 am
kassiopeia Ik heb iets gemist, wat voor bestelling? Mijn manga bestelling!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 7:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 9:15 am
Jeej voor manga!! Welke???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 9:44 am
Cyber Idol Mink; cutesy-cute!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:19 am
Hehe ken ik niet wink maar ben er ook niet meer zo in betrokken als dat ik was (A)
OMM... laatste keer dat ik anime keek was... in de kerstvakantie denk ik.. toen verveelde ik me en ging ik DNangel kijken... ik bedoel maar, ik denk dat ik er overheen gegroeit ben...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 3:14 am
ik heb ook fases dat ik veel kijk en weinig kijk =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 3:32 am
kittyocean ik heb ook fases dat ik veel kijk en weinig kijk =D fases van meer dan een half jaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 4:15 am
Je bent nooit over anime heengegroeid of ben je al 30?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 4:37 am
IcedEarth Je bent nooit over anime heengegroeid of ben je al 30? hehe neej wink 18, maar misschien druk bezig met andere dingen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |