|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 11:57 am
Zakou Nenharma Wat de ... is dit? 0.o zo wit en klein allemaal. ik heb al slechte ogen, maar dit slaat alles xD Oh de avie moet echt groter hoor sad Het stylen van je avi is lang zo leuk niets als jem niet in volle glorie op elke pagina in het hoejke van je scherm ziet..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 12:55 pm
kittyocean ik heb nooit op de tijd gelet XD Welke set heb jij gekozen? Of doe je dat nog? van allemaal eentje? >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 12:56 pm
Ik moet hier nog echt even aan wennen. Tot nu toe kan ik nou niet zeggen dat het echt een verbetering is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:15 pm
ik bedoel: koos je voor cool, neutral of warm/ hot?
Ik vind de A-Z onderaan ZO handig! *hugs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:22 pm
Dat is idd handig, ik vind het wel jammer va nde balk bovenaan. je moet eerst klikken voor je de subs k**t aanklikken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:27 pm
Dit is eng als je naar de voorpagina kun je niet alleen zien of je vrienden online zijn maar ook wat ze doen. Ik kreeg denet Kittyocean: posting a message ..toen ging ik hierheen, ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben.
Ojah die link ondereen erg handig... alleen kom ik nooit onderaan de pagina...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:27 pm
hoe kies je een set? had het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:30 pm
Darlaa Dit is eng als je naar de voorpagina kun je niet alleen zien of je vrienden online zijn maar ook wat ze doen. Ik kreeg denet Kittyocean: posting a message ..toen ging ik hierheen, ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben. Ojah die link ondereen erg handig... alleen kom ik nooit onderaan de pagina... ik gebruik de End knop opeens een stuk vaker XD En Darlaa, ik denk niet dat dat geheel klopt hoor, die statussen XD Iemand kreeg bij mij: Picking her nose. How did they know?! O.o =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ga naar www.gaiaonline.com en dan ergens rechts een knop aanklikken met take a tour. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tranbo hoe kies je een set? had het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden Op de voorpagina op de to do list.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:31 pm
kittyocean Darlaa Dit is eng als je naar de voorpagina kun je niet alleen zien of je vrienden online zijn maar ook wat ze doen. Ik kreeg denet Kittyocean: posting a message ..toen ging ik hierheen, ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben. Ojah die link ondereen erg handig... alleen kom ik nooit onderaan de pagina... ik gebruik de End knop opeens een stuk vaker XD En Darlaa, ik denk niet dat dat geheel klopt hoor, die statussen XD Iemand kreeg bij mij: Picking her nose. How did they know?! O.o =P xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:31 pm
Tranbo hoe kies je een set? had het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden Do the tour! Do the tour!!! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:33 pm
kittyocean Darlaa Dit is eng als je naar de voorpagina kun je niet alleen zien of je vrienden online zijn maar ook wat ze doen. Ik kreeg denet Kittyocean: posting a message ..toen ging ik hierheen, ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben. Ojah die link ondereen erg handig... alleen kom ik nooit onderaan de pagina... ik gebruik de End knop opeens een stuk vaker XD En Darlaa, ik denk niet dat dat geheel klopt hoor, die statussen XD Iemand kreeg bij mij: Picking her nose. How did they know?! O.o =P zelfde als afk.. als je even niks doet op gaia krijg je dat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:36 pm
Ja ik denk het cassidy was eerder "floating in mid air" en "wandering aimlessly lost" question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:36 pm
Maar wat is de functie van mijn optie hidden dan? Weten ze nog dat ik online ben!! O.o Nou ja, friends only, maar dan nog!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|