|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:33 am
Chibi Strawberry Linka Spirit eek *FÅ straw på sig* xp Hallå.. 3nodding Hur är det? xd *Kliver av* Det är inge bra. Hur är det själv? 3nodding Inge bra..? o.O Vad har hänt..? neutral
Jodå.. Det går. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:34 am
*dyker ut ur en hylla och biter några förbipasserande* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp ...jag ser dina ben. xp Ge mig dina så får du mina. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Bleee >.< Det versta är jhu att jag inte kan låta bli att vara nyfiken heller! eek Ack. Nyfikenhet är inge bra ibland.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:35 am
Linka Spirit 3nodding Inge bra..? o.O Vad har hänt..? neutral
Jodå.. Det går. 3nodding Jag säger bara ett ord. Blod. sweatdrop
Bra det. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:36 am
D0ppelganger jiminijon eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp ...jag ser dina ben. xp Ge mig dina så får du mina. domokun jag ser dina ben med xp du menar att vi byta? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:36 am
Ne, nu var detta inte roligt mer >.< Men ni får ha det bra ni andra... *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:37 am
Chibi Strawberry Linka Spirit 3nodding Inge bra..? o.O Vad har hänt..? neutral
Jodå.. Det går. 3nodding Jag säger bara ett ord. Blod. sweatdrop
Bra det. ^^ O___O; Blod..? o.o Blöder du? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:37 am
Valkyria86 Ne, nu var detta inte roligt mer >.< Men ni får ha det bra ni andra... *vinkar* *Vinkar* Bye bye!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:39 am
Linka Spirit O___O; Blod..? o.o Blöder du? gonk Inte direkt blöder. Isf blöder jag i magen eller något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:40 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp ...jag ser dina ben. xp Ge mig dina så får du mina. domokun jag ser dina ben med xp du menar att vi byta? eek Om jag kan använda dina. så. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:41 am
Chibi Strawberry Linka Spirit O___O; Blod..? o.o Blöder du? gonk Inte direkt blöder. Isf blöder jag i magen eller något. Tänk om du har magsår.. o.o Åk till sjukhus! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:42 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp ...jag ser dina ben. xp Ge mig dina så får du mina. domokun jag ser dina ben med xp du menar att vi byta? eek Om jag kan använda dina. så. razz sure 3nodding men jag kanske vill ha tbx mina sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:43 am
Linka Spirit Tänk om du har magsår.. o.o Åk till sjukhus! gonk Ska vänta till ikväll och se om det går över. Jag har ju inte precis ont i magen eller något. Det borde man väl ha då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:49 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp ...jag ser dina ben. xp Ge mig dina så får du mina. domokun jag ser dina ben med xp du menar att vi byta? eek Om jag kan använda dina. så. razz sure 3nodding men jag kanske vill ha tbx mina sweatdrop xp Såklart. Jag ska bara prova. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|