|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 8:32 am
Pfft, toetsweek is echt geen pretje. Het is nog maar dinsdag en ik heb nou al het gevoel of ik honderd toetsen heb gemaakt. Morgen om 8.15 op school zijn voor 1 toets 0.o... Ze laten me niet eens uitslapen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 8:37 am
ButtonFly Pfft, toetsweek is echt geen pretje. Het is nog maar dinsdag en ik heb nou al het gevoel of ik honderd toetsen heb gemaakt. Morgen om 8.15 op school zijn voor 1 toets 0.o... Ze laten me niet eens uitslapen crying dat is inderdaad erg kut... >< Ik heb de laatste dag van m'n toetsweek nog scheikunde crying crying Maar ik duim voor je!! Gaat vast goed!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:48 pm
Ik doe mijn 'Succes allemaal' dansje voor jullie!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 12:36 am
Jej ^^ dank voor je support kitty wink blijf vooral dansen!!
OMM: Een jongen, hij is/was verliefd op me en ik heb hem afgewezen en heb gezegt dat ik hem als vriend zie (en zag), (en wil hem nog steeds niet omdat ik een vriend heb waar ik heel veel van hou!) maar nu.. na ongeveer 4 maanden mailt hij me een keer en zegt dat ie me mist en dat ie gewoon vrienden wil zijn..(en met me wil praten op msn) wat moet ik doen ><' gewoon zeggen Nee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 1:11 pm
kvoel me kut, maar weet niet helemaal goed waarom sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 1:40 pm
kiek Jej ^^ dank voor je support kitty wink blijf vooral dansen!! OMM: Een jongen, hij is/was verliefd op me en ik heb hem afgewezen en heb gezegt dat ik hem als vriend zie (en zag), (en wil hem nog steeds niet omdat ik een vriend heb waar ik heel veel van hou!) maar nu.. na ongeveer 4 maanden mailt hij me een keer en zegt dat ie me mist en dat ie gewoon vrienden wil zijn..(en met me wil praten op msn) wat moet ik doen ><' gewoon zeggen Nee? bedoel je dat hij je als lover-love wilt of friends-friends? Wat wil jij? Wil jij friends-friends zijn? Stel je eigen grens!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 1:56 pm
kittyocean Ik doe mijn 'Succes allemaal' dansje voor jullie! Jammer, maar je dansje heeft me niet echt geholpen, het ging niet echt goed (Had informatica, met SQL enzo: stom, lastig en zinloos, je gebruikt t namelijk alleen voor databases) -_-, heb wel een 6 teruggekregen voor Frans, maarjah, dat is nog maar 1 cijfer van de 8, waarvan ik er nog 3 moet maken crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 11:27 am
omm: Ik ben tijdens het grootste deel van de proefwerkweek ziek geweest, ik heb de heletijd geleerd en dan ben je ziek.... Nu moet ik ze later gaan maken.
edit: En ik ben een gevaarlijke wedenschap aangegaan, die luid als volgt: Als mijn vriendin hoger dan een 7,1 haalt op haar wiskunde proefwerk mag zij mij een uur een beetje plagen zonder dat ik in een keer pissig wordt en als zij lager dan een 5 haalt krijg ik van haar 50 cent..... Ik denk dat voor het geval ik win ik daarvan iets voor haar ga kopen, als troost.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 11:34 am
Voor beiden doe ik de dit is flink balen dansje!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 12:35 pm
On my mind: Arrgh, ok now I'm pissed. scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 1:34 pm
OMM En ik ben blij thuis te zijn >< ik haat door het donker fietsen.. helemaal als het langer is dan 15 minuten en je net naar huis gebelt hebt en ze daar zeggen dat je moet oppassen omdat er een enge mand rondloopt in het dorp... EN! Je batterij leeg is van je mp3 speler gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 1:40 pm
Belofte maakt schuld, maar sommige mensen vergissen zich soms in dat feit sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 8:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 10:30 am
Toch wel fijn als je van je leidinggevende hoort dat je heel klantvriendelijk bent smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 12:56 pm
OMM: Van een gebouw afspringen of niet...
*depressief*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|