|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:21 am
Valkyria86 Tänk om du skulle ringa till telefonrådgivning :S Mjo. Det kan man ju göra. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:22 am
Nidder Bara 500g kvar till mina glasögon!! domokun heart Ooooh, grattis ^.^ Har lite mer än 2.1k kvar till mina alvöron.. Har jag tur kan jag hitta dem billigare någon stans..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:22 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon hehe whee näe det har du rätt i eek Bara att hitta ett fint café och dricka på. wink razz japp razz *klappa*Mreow? *dra i byxorna* *titta på* whee *klappa* twisted *drar lite till* *petar på näsan* xp *rycker av dem* MINA! HAHA!!! *springer iväg med byxorna* blaugh blaugh omg! eek ge mig dom *tar D0ppels* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:23 am
Chibi Strawberry Valkyria86 Tänk om du skulle ringa till telefonrådgivning :S Mjo. Det kan man ju göra. :\ Gå till vårdsentralen eller någonting om du nu är så orolig.. Något måste du väöl göra åt saken i alla fall?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:24 am
Valkyria86 Gå till vårdsentralen eller någonting om du nu är så orolig.. Något måste du väöl göra åt saken i alla fall? Jo. Jag vet att nåt måste göras. Ska kolla om det är likadant ikväll och isåfall försöker jag få tag på någon som kan hjälpa mig imorgon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:24 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon hehe whee näe det har du rätt i eek Bara att hitta ett fint café och dricka på. wink razz japp razz *klappa*Mreow? *dra i byxorna* *titta på* whee *klappa* twisted *drar lite till* *petar på näsan* xp *rycker av dem* MINA! HAHA!!! *springer iväg med byxorna* blaugh blaugh omg! eek ge mig dom *tar D0ppels* sweatdrop *stannar upp* Hey, jag är ju halvnaken! eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:27 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon hehe whee näe det har du rätt i eek Bara att hitta ett fint café och dricka på. wink razz japp razz *klappa*Mreow? *dra i byxorna* *titta på* whee *klappa* twisted *drar lite till* *petar på näsan* xp *rycker av dem* MINA! HAHA!!! *springer iväg med byxorna* blaugh blaugh omg! eek ge mig dom *tar D0ppels* sweatdrop *stannar upp* Hey, jag är ju halvnaken! eek gonk eek oj då..ge mig mina byxor!så får du dina xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:27 am
Chibi Strawberry Valkyria86 Gå till vårdsentralen eller någonting om du nu är så orolig.. Något måste du väöl göra åt saken i alla fall? Jo. Jag vet att nåt måste göras. Ska kolla om det är likadant ikväll och isåfall försöker jag få tag på någon som kan hjälpa mig imorgon. Mmm... Men det är ju bra det i alla fall... Lycka till med vad det nu är >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:28 am
*komma in o sätta sig på rullbandet* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:28 am
Valkyria86 Mmm... Men det är ju bra det i alla fall... Lycka till med vad det nu är >.< Tack. ^^ Det är blooooood. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:30 am
Linka Spirit *komma in o sätta sig på rullbandet* sweatdrop LINKA! *Hoppa på* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:30 am
Chibi Strawberry Linka Spirit *komma in o sätta sig på rullbandet* sweatdrop LINKA! *Hoppa på* domokun eek *FÅ straw på sig* xp Hallå.. 3nodding Hur är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:31 am
Linka Spirit *komma in o sätta sig på rullbandet* sweatdrop *Vinka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:31 am
Linka Spirit eek *FÅ straw på sig* xp Hallå.. 3nodding Hur är det? xd *Kliver av* Det är inge bra. Hur är det själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:32 am
Chibi Strawberry Valkyria86 Mmm... Men det är ju bra det i alla fall... Lycka till med vad det nu är >.< Tack. ^^ Det är blooooood. xp Bleee >.< Det versta är jhu att jag inte kan låta bli att vara nyfiken heller! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|