|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 6:24 am
Iketeru-san INTE MITT HEADBAND! JAG ÄR JU SASUKE! gonk MOHAHAHA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 6:26 am
TessiTuss Memmi_Chan TessiTuss *vinkar tillbaka* Hej Hej! nej....*skakar p堨uvudet* HAJ!! gonk *hajen simmar i golvet efter YessiTuss*spring! gonk Jag 䲠lite seg ganska tr?*springer s堦ort hon kan* *klättrar upp på en hylla och kastar ner ett rep*TA TAG I REPET!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 6:51 am
Memmi_Chan TessiTuss Memmi_Chan TessiTuss *vinkar tillbaka* Hej Hej! nej....*skakar p堨uvudet* HAJ!! gonk *hajen simmar i golvet efter YessiTuss*spring! gonk Jag 䲠lite seg ganska tr?*springer s堦ort hon kan* *klättrar upp på en hylla och kastar ner ett rep*TA TAG I REPET!! gonk *tar tag i repet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 6:55 am
TessiTuss Memmi_Chan TessiTuss Memmi_Chan TessiTuss *vinkar tillbaka* Hej Hej! nej....*skakar p堨uvudet* HAJ!! gonk *hajen simmar i golvet efter YessiTuss*spring! gonk Jag 䲠lite seg ganska tr?*springer s堦ort hon kan* *klättrar upp på en hylla och kastar ner ett rep*TA TAG I REPET!! gonk *tar tag i repet* *drar upp repet fort innan hajen hoppar* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 7:50 am
Memmi_Chan TessiTuss Memmi_Chan TessiTuss Memmi_Chan TessiTuss *vinkar tillbaka* Hej Hej! nej....*skakar p堨uvudet* HAJ!! gonk *hajen simmar i golvet efter YessiTuss*spring! gonk Jag 䲠lite seg ganska tr?*springer s堦ort hon kan* *klättrar upp på en hylla och kastar ner ett rep*TA TAG I REPET!! gonk *tar tag i repet* *drar upp repet fort innan hajen hoppar* gonk Arigato!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 8:21 am