Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 324 325 326 327 328 329 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 5:52 am

Darlaa
kittyocean
kleine stukjes muziek in een podcast gebruiken...copyright schending of niet?

Ja dat lijkt me wel O_o tenzij je muziek gebruikt waar de copyright al vanaf is XD of gewoon aan het einde credit geven de artiest noemen enzo. Maar als je het alleen voor school gebruikt zal het niet veel uitmaken denk ik.

hoe kan het dat grote sites wel een sample mogen gebruiken, maar voor een podcast niet?

En waar geen copyright meer op zit? Daar zit bar weinig tussen wat mijn smaak is crying
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 6:06 am

kittyocean
Darlaa
kittyocean

Ja dat lijkt me wel O_o tenzij je muziek gebruikt waar de copyright al vanaf is XD of gewoon aan het einde credit geven de artiest noemen enzo. Maar als je het alleen voor school gebruikt zal het niet veel uitmaken denk ik.

hoe kan het dat grote sites wel een sample mogen gebruiken, maar voor een podcast niet?

En waar geen copyright meer op zit? Daar zit bar weinig tussen wat mijn smaak is crying

Ja dat is zo XD

Grote sites? echt grote sites zullen wel toestemming vragen of credit geven.. en tja verder doet niet iedereen het volgens de regels.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 6:08 am

klopt; er zijn zoveel podcasts! je kan me niet overtuigen dat alles en iedereen podsafe muziek gebruikt!
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 6:32 am

Darlaa
Echt geen idee ik weet wel dat het af en toe heel erg duur kan zijn maar ook wel goedkoops soms.

Shopje.. in het minishop forum.. wat wil je gaan verkopen?

ik wil graag avi art en signatures gaan verkopen. ik ben nu bezig aan een avi art van mezelf zodat mensen kunnen zien hoe ik teken zeg maar en ik zal dan ook wat voorbeelden van sigs geven.

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 7:01 am

Alvast veel succes!!!
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 7:41 am

dankje kitty biggrin
trouwens heeft 1 van jullie ook problemen met het teleporteren op de world map want ik kan niet in akea komen voor een huis.

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 7:48 am

Het teleporteren is kapot een tijdje al geloof ik ik kom er niet vaak meer. nouja lopen dan maar het ligt rechts van barton..

Je hebt trouwens geen vergunning (permit) nodig om een huis te kopen, die kun je gratis uitzoeken. Je hebt alleen een vergunning nodig voor towns (ook gratis nog trouwens)
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 7:51 am

Darlaa
kittyocean
Darlaa
kittyocean

Ja dat is zo XD

Grote sites? echt grote sites zullen wel toestemming vragen of credit geven.. en tja verder doet niet iedereen het volgens de regels.

Je mag inspelen op Fragmentrecht ^.^ Alles onder de 30 seconden is 100% legaal. Daarom zijn veel samples e.d. op muziekdownload sites ook maar 30 seconden, want zou dat meer zijn, dan mogen ze dat niet gratis aanbieden. Met video mag je 3 minuten voor niet commerciele midellen tonen. Zelfde geld voor muziek, 30 seconden, maar zowiezo niet commercieel. Dus als je je podcast wou gaan verkopen mag dat dus niet wink
Waar geen copyright meer opzit is vooral klassieke muziek, volgens mij geld copyright zown 100 jaar oid? : / Not sure, daar heb ik me nooit in verdiept.

Oranjekorfbalpizza!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 9:50 am

Ik heb het even opgezocht en het is 70 jaar na de dood van de artiest of 70 jaar na publicereing als het onder een pseudoniem is.. band of atiestennaam of zo?
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 10:15 am

Yup... Maar, het kan dus wel zijn dat iemand het nummer in copyright heeft laten vastleggen onder zijn eigen naam lijkt me dan, dus dat tweede gaat niet altijd op.

Oranjekorfbalpizza!

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 12:14 pm

Darlaa
Het teleporteren is kapot een tijdje al geloof ik ik kom er niet vaak meer. nouja lopen dan maar het ligt rechts van barton..

Je hebt trouwens geen vergunning (permit) nodig om een huis te kopen, die kun je gratis uitzoeken. Je hebt alleen een vergunning nodig voor towns (ook gratis nog trouwens)

okay dankje
PostPosted: Sun Jun 18, 2006 9:33 pm

@ Kisara: je sign is volgens mY van shakugan no shana?!

User Image

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Mon Jun 19, 2006 1:56 am

Gw3nn0w

User Image

ja klopt is leuke serie btw ^^
PostPosted: Mon Jun 19, 2006 4:43 am

KisaraGirl
Gw3nn0w

User Image

ik ben em aan het downloaden.. maarjah gaat neit zo snel.. btw de stem van Alphonse zit daar in.. tenminste de naam van de voiceactor zag ik in een newtype van Ralf staan xD

User Image

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Mon Jun 19, 2006 6:18 am

Gw3nn0w
KisaraGirl
Gw3nn0w

User Image

ik ben em aan het downloaden.. maarjah gaat neit zo snel.. btw de stem van Alphonse zit daar in.. tenminste de naam van de voiceactor zag ik in een newtype van Ralf staan xD

User Image

Ja klopt weet alleen niet meer wie het was kan zijn dat het shana zelf is.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 324 325 326 327 328 329 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games