|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:04 am
Gelukkig waait het niet zo hard.. xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 11:18 am
Ooit een vliegende zeemeermin gezien XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 12:28 pm
kittyocean Ooit een vliegende zeemeermin gezien XD? nou.... ik heb me zelf wel bijna zien vliegen sweatdrop dus euh.... zou zomaar kunnen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:16 pm
Tutorials af en posted! yay!!!
Nu maar hopen dat mensen ze kunnen gebruiken -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 7:12 am
YHaaaaaaaa hij is er ijndelijk .... wel een dag vertragin maar ja dat neem ik dan maar voor lief ,
ja ja ik heb een nieuwe laptop .... mag hem ook nog gebruiken voor toesten op school mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 9:24 am
Dat is een mooie bonus XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 2:02 pm
kittyocean Dat is een mooie bonus XD nou de bonus ... het is een krachtpatser een dualcore 1.70 Ghz ,17"inc crital brite , nvidea geforce go 7300 ,120 gb harde schijf en 2 gig ramgeheugen .... voor 1100 euro mrgreen ( en wel meer hoor maar dat is de basis )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 5:08 am
Not bad, not bad at all!!!
OMM: oi wat voel ik me ***. En het ergste van allemaal: ik ben niet ziek. NOG erger: Ik ben juist helemaal gezond.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 3:29 am
ยป OMM: De kat was gisteren zo lief en nu is het weer een hyperactief duiveltje. Maar ik zal de kleine wel even laten zien wie de baas is *pakt alvast de plantenspuit* twisted .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 4:32 am
ll Eurynome ll ยป OMM: De kat was gisteren zo lief en nu is het weer een hyperactief duiveltje. Maar ik zal de kleine wel even laten zien wie de baas is *pakt alvast de plantenspuit* twisted .
als je het waagt ga ik slaan scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 9:46 am
OMM: Zou Lanzer of een andre admin nog wel op Gaia komen? Of zouden ze een mule gebruiken? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 11:23 am
OMM: STRESS! Toetsweek komt er weer aan en ik moet nog honderden verslagen maken/inleveren. Als het nog maar goed komt crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 11:29 am
ButtonFly OMM: STRESS! Toetsweek komt er weer aan en ik moet nog honderden verslagen maken/inleveren. Als het nog maar goed komt crying gewoon je best blijven doen; meer kun je toch niet smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 1:46 pm
Yep hier ook SE week, hoop maar dat het een beetje goed gaat blij als het weer volgende week is!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|