|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 2:48 am
XDmaster4 Oranjekorfbalpizza! Wtf? Sinds wanneer doet gaia nu nog meer aan copyright schending? : / Die G blade vind echt zielig zeg... Dark Halo zou ik graag willen... zou ik een thankyou letter van iemand mogen kopen? Ik heb atm 10k, dus mis 5k. Ik wil em voor 15k kopen, maar dan wel nu, de andere 5k betaal ik dan volgende week ^^' ze hebben de G-blade gedaan omdat er gewoon heel veel mensen om vroegen er waren zeker twee petities voor en in de item suggestoie thread hebben ook al een paar mensnen het gezegdDus? mensen vragen om zoveel dingen, maar 90% van alle petities zijn copyright schending : / Ik bedoel, gaia gaat zelfs zo ver door de avi die op devoorpagina staat om et item te pr omoten te verkleden als een Sora.. : /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 3:05 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 Oranjekorfbalpizza! Wtf? Sinds wanneer doet gaia nu nog meer aan copyright schending? : / Die G blade vind echt zielig zeg... Dark Halo zou ik graag willen... zou ik een thankyou letter van iemand mogen kopen? Ik heb atm 10k, dus mis 5k. Ik wil em voor 15k kopen, maar dan wel nu, de andere 5k betaal ik dan volgende week ^^' ze hebben de G-blade gedaan omdat er gewoon heel veel mensen om vroegen er waren zeker twee petities voor en in de item suggestoie thread hebben ook al een paar mensnen het gezegdDus? mensen vragen om zoveel dingen, maar 90% van alle petities zijn copyright schending : / Ik bedoel, gaia gaat zelfs zo ver door de avi die op devoorpagina staat om et item te pr omoten te verkleden als een Sora.. : / als een watte?:S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 3:22 am
*voelt zich een beetje......zeldzaam?*
ik keek ent door die gaia horoscoop thread heen, in ik zie dat eht laagste % van met wat je bent bij de Falcis Piscibus staat! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 4:03 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 Oranjekorfbalpizza! Wtf? Sinds wanneer doet gaia nu nog meer aan copyright schending? : / Die G blade vind echt zielig zeg... Dark Halo zou ik graag willen... zou ik een thankyou letter van iemand mogen kopen? Ik heb atm 10k, dus mis 5k. Ik wil em voor 15k kopen, maar dan wel nu, de andere 5k betaal ik dan volgende week ^^' ze hebben de G-blade gedaan omdat er gewoon heel veel mensen om vroegen er waren zeker twee petities voor en in de item suggestoie thread hebben ook al een paar mensnen het gezegdDus? mensen vragen om zoveel dingen, maar 90% van alle petities zijn copyright schending : / Ik bedoel, gaia gaat zelfs zo ver door de avi die op devoorpagina staat om et item te pr omoten te verkleden als een Sora.. : / Ik denk niet dat het copyright schending het is meer een speling op dingen als ze zo vaak doen. Want eigelijk is het helemaal geen keyblade weet niet wat dat geval aan het einde wel moet voorstellen mar tis geen sleutel. Maar wel overduidelijk er vanafgeleid. XD Annie's terug!! 4laugh *glomps* Ik ben trouwens vulpus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 6:28 am
maar dat is toch juist leuk dat ze dit soort items maken net als met de ninja headband die is ook afgeleid van naruto.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 6:32 am
KisaraGirl maar dat is toch juist leuk dat ze dit soort items maken net als met de ninja headband die is ook afgeleid van naruto. en die heeft wel het officiele leaf teken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 6:42 am
XDmaster4 KisaraGirl maar dat is toch juist leuk dat ze dit soort items maken net als met de ninja headband die is ook afgeleid van naruto. en die heeft wel het officiele leaf teken Eigenlijk heeft de ninja headband het Gaia vleugeltje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 7:00 am
Darlaa XDmaster4 KisaraGirl maar dat is toch juist leuk dat ze dit soort items maken net als met de ninja headband die is ook afgeleid van naruto. en die heeft wel het officiele leaf teken Eigenlijk heeft de ninja headband het Gaia vleugeltje. owja sorry nu je het zegt zie ik het
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 7:43 am
Darlaa XDmaster4 KisaraGirl maar dat is toch juist leuk dat ze dit soort items maken net als met de ninja headband die is ook afgeleid van naruto. en die heeft wel het officiele leaf teken Eigenlijk heeft de ninja headband het Gaia vleugeltje. ja idd niet het leaf teken want ik denk als gaia dat zou doen ze een proces aan hun broek zouden hebben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 9:00 am
Hey ik ben vandaag naar de luchtmachtdagen in leeuwarden geweest het was heel leuk!! biggrin heart Wie is er nog meer geweest? (er waren namelijk 250.000 mensen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 1:08 pm
hey mensen wat is een beetje goede vraagprijs voor een avi art? en waar kan je het beste een shopje beginnen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 1:14 pm
Echt geen idee ik weet wel dat het af en toe heel erg duur kan zijn maar ook wel goedkoops soms.
Shopje.. in het minishop forum.. wat wil je gaan verkopen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 3:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 5:31 am
kleine stukjes muziek in een podcast gebruiken...copyright schending of niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 5:49 am
kittyocean kleine stukjes muziek in een podcast gebruiken...copyright schending of niet? Ja dat lijkt me wel O_o tenzij je muziek gebruikt waar de copyright al vanaf is XD of gewoon aan het einde credit geven de artiest noemen enzo. Maar als je het alleen voor school gebruikt zal het niet veel uitmaken denk ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|