|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:01 am
Chibi Strawberry *Kurar ihop sig i ett hörn* sad *Kikar efter* Mjao.....?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:02 am
Jag är orolig för min hälsa just nu bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:03 am
jiminijon hehe whee näe det har du rätt i eek Bara att hitta ett fint café och dricka på. wink razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:03 am
jiminijon Valkyria86 jiminijon *host*ingenting... rolleyes Nänä, och det ska jag tro på? xp *host*aaa xp Yeah, right!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:04 am
D0ppelganger jiminijon hehe whee näe det har du rätt i eek Bara att hitta ett fint café och dricka på. wink razz japp razz *klappa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:05 am
Chibi Strawberry Jag är orolig för min hälsa just nu bara. Nammen, är det för fel på henne...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:05 am
Blixtra D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Lite-lite. :S Hittade en låg-kalori-fanta i kylskåpet som jag druckit 1/4 av. razz Funkar bättre än alvedon. hehe okey whee jag får inte dricka någon cola duma föreldrar! crying Naaaw. sad Jag dricker för mycket cola. Kanske därför det inte fanns någon i kylen. :S bättre de än att inte få dricka cola xp Drack en del på cityfesten igår... xp Om ingen ser så räknas det inte! VA DU OCKSÅ DÄR??! XD Självklart! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:06 am
Valkyria86 D0ppelganger Prrft! *fnyser och försöker ta sig loss, vilket resulterar i mer trassel* sweatdrop *försöker på något vänster backa ut ur trasslet* mjeoooooo!! *ylar**sitter kvar på marken och tittar på* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Nammen, är det för fel på henne...? Blod... Sådana saker är inte bra tecken..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:07 am
D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Prrft! *fnyser och försöker ta sig loss, vilket resulterar i mer trassel* sweatdrop *försöker på något vänster backa ut ur trasslet* mjeoooooo!! *ylar**sitter kvar på marken och tittar på* whee *ägnar sig åt att se dummare ut än vanligt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:08 am
JIMINIJON! Om du e här så läs de här... En Man har gått bärsäkargång eller vad de heter på Johannesbergs badet... Lövudden säkert! Han har misshandlat flera Badgäster och Poliser... Nyheterna skulle Sända mer om de kl: 19:20...
*Gömmer sig* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon hehe whee näe det har du rätt i eek Bara att hitta ett fint café och dricka på. wink razz japp razz *klappa*Mreow? *dra i byxorna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valkyria86 Nammen, är det för fel på henne...? Blod... Sådana saker är inte bra tecken.. Nej... Näsa? Hosta? Annat... Uuh... Våra färger skär sig rätt bra xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|