|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 11:27 am
Ja är här =)
(sa han nästan en timme senare)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 11:48 am
Nidder Ja är här =) (sa han nästan en timme senare) skål xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 11:55 am
Aerals Nidder Ja är här =) (sa han nästan en timme senare) skål xd *ger en dansk skalle*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:01 pm
Nidder Aerals Nidder Ja är här =) (sa han nästan en timme senare) skål xd *ger en dansk skalle* tack då gonk b4k4 stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:03 pm
ARGH!! JOSSE ÄR MED I GILLET!!! NEEEEEEEEEEEEJ!!!! T_______T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:06 pm
Chibi Strawberry ARGH!! JOSSE ÄR MED I GILLET!!! NEEEEEEEEEEEEJ!!!! T_______T Du känna unga damen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:07 pm
Färsk och nyimporterad xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:09 pm
Nidder Chibi Strawberry ARGH!! JOSSE ÄR MED I GILLET!!! NEEEEEEEEEEEEJ!!!! T_______T Du känna unga damen? Hon är min yngsta syster. Nu är min mamma, min 15 åriga syster och min 9 åriga syster med i gillet. ><;;;;;;;; BARA PAPPA KVAR!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:11 pm
Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry ARGH!! JOSSE ÄR MED I GILLET!!! NEEEEEEEEEEEEJ!!!! T_______T Du känna unga damen? Hon är min yngsta syster. Nu är min mamma, min 15 åriga syster och min 9 åriga syster med i gillet. ><;;;;;;;; BARA PAPPA KVAR!!! Go go go, Pappa Strawberry! xd Din syster är Memmi_Chan... tror jag... vem är din mor? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:14 pm
Nidder Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry ARGH!! JOSSE ÄR MED I GILLET!!! NEEEEEEEEEEEEJ!!!! T_______T Du känna unga damen? Hon är min yngsta syster. Nu är min mamma, min 15 åriga syster och min 9 åriga syster med i gillet. ><;;;;;;;; BARA PAPPA KVAR!!! Go go go, Pappa Strawberry! xd Din syster är Memmi_Chan... tror jag... vem är din mor? surprised xd yesh. 3nodding heledy heter hon. >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:19 pm
Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry ARGH!! JOSSE ÄR MED I GILLET!!! NEEEEEEEEEEEEJ!!!! T_______T Du känna unga damen? Hon är min yngsta syster. Nu är min mamma, min 15 åriga syster och min 9 åriga syster med i gillet. ><;;;;;;;; BARA PAPPA KVAR!!! Go go go, Pappa Strawberry! xd Din syster är Memmi_Chan... tror jag... vem är din mor? surprised xd yesh. 3nodding heledy heter hon. >.o Omg. aldrig hört talas om... xd Är hon aktiv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:24 pm
Nidder Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry ARGH!! JOSSE ÄR MED I GILLET!!! NEEEEEEEEEEEEJ!!!! T_______T Du känna unga damen? Hon är min yngsta syster. Nu är min mamma, min 15 åriga syster och min 9 åriga syster med i gillet. ><;;;;;;;; BARA PAPPA KVAR!!! Go go go, Pappa Strawberry! xd Din syster är Memmi_Chan... tror jag... vem är din mor? surprised xd yesh. 3nodding heledy heter hon. >.o Omg. aldrig hört talas om... xd Är hon aktiv? nje.. >< hon är värsta newbie och allt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:29 pm
Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry ARGH!! JOSSE ÄR MED I GILLET!!! NEEEEEEEEEEEEJ!!!! T_______T Du känna unga damen? Hon är min yngsta syster. Nu är min mamma, min 15 åriga syster och min 9 åriga syster med i gillet. ><;;;;;;;; BARA PAPPA KVAR!!! Go go go, Pappa Strawberry! xd Din syster är Memmi_Chan... tror jag... vem är din mor? surprised xd yesh. 3nodding heledy heter hon. >.o Omg. aldrig hört talas om... xd Är hon aktiv? nje.. >< hon är värsta newbie och allt.. wih. heart ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 12:30 pm