|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:48 am
*studsar runt bland frysdiskarna* whee !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:53 am
Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Straw: n�sta lektion kommer vara Drakar & andra vidunder Snacka om Harry Potter grejs. oo nej nej, harru potter är bara en wannabe. vi ska prata om saker som faktiskt finns. typ, dinosaurier.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:54 am
Sostrate *kommer in g�spandes*X___x *slap slap* vakna!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:54 am
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Straw: n�sta lektion kommer vara Drakar & andra vidunder Snacka om Harry Potter grejs. oo nej nej, harru potter är bara en wannabe. vi ska prata om saker som faktiskt finns. typ, dinosaurier. .___.;;; då vet jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 9:57 am
Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Straw: n�sta lektion kommer vara Drakar & andra vidunder Snacka om Harry Potter grejs. oo nej nej, harru potter är bara en wannabe. vi ska prata om saker som faktiskt finns. typ, dinosaurier. .___.;;; då vet jag. vi tar den lektionen när jag har tid. och om några andra vill vara med så får dom det också
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 10:00 am
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Straw: n�sta lektion kommer vara Drakar & andra vidunder Snacka om Harry Potter grejs. oo nej nej, harru potter är bara en wannabe. vi ska prata om saker som faktiskt finns. typ, dinosaurier. .___.;;; då vet jag. vi tar den lektionen när jag har tid. och om några andra vill vara med så får dom det också ok. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 10:25 am