|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:41 pm
Voor 1 uur...... ach, jij weet het ten minste nog van te voren. Ik kwam eens naar school voor 5 uur:
eerste uur viel uit tweede uur kwam de docent niet opdagen derde uur kwam de docent niet opdagen vierde uur ging door vijfde verviel last minute
En alles kwamen we pas achter aan het begin van elk uur!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 12:47 am
Dat is ook echt balen :3 Ik heb vandaa gstandaard 1 uur les. Ik heb zelf nog maar 2 uur erbij gezet anders heeft het totaal geen zin om iedere keer naar school te komen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:06 am
Zakou Nenharma Dat is ook echt balen :3 Ik heb vandaa gstandaard 1 uur les. Ik heb zelf nog maar 2 uur erbij gezet anders heeft het totaal geen zin om iedere keer naar school te komen...
ANders kom je gewoon steeds niet.. voor 1 uur hoef je voglens mij ook helemaal niet naar school te komen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:24 am
Gw3nn0w Zakou Nenharma Dat is ook echt balen :3 Ik heb vandaa gstandaard 1 uur les. Ik heb zelf nog maar 2 uur erbij gezet anders heeft het totaal geen zin om iedere keer naar school te komen...
ANders kom je gewoon steeds niet.. voor 1 uur hoef je voglens mij ook helemaal niet naar school te komen zo dacht ik nou ook! voor 1 uurtje is het haast niet de moeite waard XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:57 am
kittyocean Gw3nn0w Zakou Nenharma Dat is ook echt balen :3 Ik heb vandaa gstandaard 1 uur les. Ik heb zelf nog maar 2 uur erbij gezet anders heeft het totaal geen zin om iedere keer naar school te komen...
ANders kom je gewoon steeds niet.. voor 1 uur hoef je voglens mij ook helemaal niet naar school te komen zo dacht ik nou ook! voor 1 uurtje is het haast niet de moeite waard XD ... wij hebben madags een super rooster ... 1 uur slb ( mentor uur ) en dan werkplaatsuren ( voor mensen die thuis niet aan het project of huiswerk kunnen werken ) ... dus .....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 10:12 am
OMM: Wts? (s=shoef.. Mijn woordje!)
Ik hoor net van mijn ma dat een jongetje van 10 Saddam heeft na gedaan en zich zelf heeft opgehangen O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 11:18 am
x.Deathrose OMM: Wts? (s=shoef.. Mijn woordje!)
Ik hoor net van mijn ma dat een jongetje van 10 Saddam heeft na gedaan en zich zelf heeft opgehangen O_o lol nog 40 minute en dan gaan de sealeds ope
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 11:57 am
x.Deathrose OMM: Wts? (s=shoef.. Mijn woordje!)
Ik hoor net van mijn ma dat een jongetje van 10 Saddam heeft na gedaan en zich zelf heeft opgehangen O_o En dan vragen mensen zich af waar die kids de ideeën van halen.... Door zulke gevallen maak ik me zorgen om de toekomst....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 2:55 pm
OMM: Jongetje van tien is al week geleden ofzo ja, had ik ook gehoord. Maf. Maarja zulke dingen gebeuren nu eenmaal tis gelukkig niet zo dat meteen tien jongeren hem na doen wink
Zit nu weer te denken toch maar maatschappelijk werkster te worden sweatdrop zucht veranderd ook met de seconde hier!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 12:49 am
fMorgen.. Herexamen domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:43 am
Gw3nn0w fMorgen.. Herexamen domokun  Succes!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 7:13 am
kittyocean Gw3nn0w fMorgen.. Herexamen domokun  Succes!!!
Dankje.. tis wel redelijk gelukt.. nu vrijdag nog
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|