|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 2:36 am
please pretend you never saw the original message wich should be here instead of this.
* edit 4... nvm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 3:02 am
ja ik hoorde van me iemand die daar ook zit dat jullie mega ruzie hebben gehad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 3:12 am
ik niet, zal wel voor mijn tijd zijn, maar als ik kijk naar wat ze alleen al op de voorpagina zetten heb ik bij voorbaat al geen zin om te joinen... vind t btje arrogant en asociaal klinken. zo van: we zijn n nl guild maar jij mag er niet in en jij wel en jij niet. kijk naar deze guild... deze is gewoon openbaar, ik durf bijna te wedden dat wij eerder instaat zijn om hun hier toe te laten dan anders (als ze niet nog in deze guild zitten).
nu vraagt men zich af: who the f*ck ben jij om dit te beoordelen je heb niet eens de 20 k betaald om een guild te maken.... pff komop mensen. in een guild moet je btje lol hebben vind t btje foute manier wrop zei t presenteren.
hoop niet dat ik nu ruzie met mensen hier krijg... dit is slechts een mening en dus geen belediging of uitlokking tot ruzie en als je geiriteerd raakt hierdoor negeer het dan of ga rustig de discussie aan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 3:19 am
ik was erbij toen die guild werd opgericht en de leden zitten ook zeker hier maar die guild is opgericht met donaties hoor ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 8:25 am
Oeh ik wilde eerst drie van die halo dingen omdat zer echt heel cool uitzagen, ik ging de markt op 15000g! eek exclaim maar bij nader inzien, de layering is slecht je kan de armdingen niet eens met handschoentjes aan en zo., dus twee is voldoende.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 8:30 am
1 voor je hoofd 1 voor je uhm....... bh ofnie ??... k wil der ook 2 ^^ hoorntjes en een halo biggrin . doe alleen niet zo'n ding voor je gezicht plz razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 8:38 am
Ik kan de ketting, hoofdtooi miss armschubben armbanden klauwen, en bustier gebruiken en de staart als ik het laat lijken of de staart deel van mijn boog is.
Ik heb de armbanden en bh nu tis een beetje een Misty effect vind je niet? ik denk dat we miss veel cosplays gaan krijgen. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 9:52 am
Wtf? Sinds wanneer doet gaia nu nog meer aan copyright schending? : / Die G blade vind echt zielig zeg... Dark Halo zou ik graag willen... zou ik een thankyou letter van iemand mogen kopen? Ik heb atm 10k, dus mis 5k. Ik wil em voor 15k kopen, maar dan wel nu, de andere 5k betaal ik dan volgende week ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 10:18 am
Hmm ik wee het niet.. is kingdomhearts de enigste plek waar je keyblades ziet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 10:39 am
Yup ^^
Zou ik van iemand 5/6k mogen lenen? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 12:59 pm
Aan het einde van de maand is het vast in prijs gedaald! Daar wacht ik ook namelijk op XD
De angelbow en Chain of Command zijn nu ieder 8k!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 1:02 pm
Alloha ben dar weer domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 1:04 pm
HoiHoi! Een Podcast via het prikbord te beluisteren!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 1:52 pm
ik ga aan het eind van de maand nog 2 D-halo's halen hopelijk gaat de prijs omlaag i.p.v. oneindig omhoog .... ik heb er 1 ....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 16, 2006 10:06 pm
Oranjekorfbalpizza! Wtf? Sinds wanneer doet gaia nu nog meer aan copyright schending? : / Die G blade vind echt zielig zeg... Dark Halo zou ik graag willen... zou ik een thankyou letter van iemand mogen kopen? Ik heb atm 10k, dus mis 5k. Ik wil em voor 15k kopen, maar dan wel nu, de andere 5k betaal ik dan volgende week ^^' ze hebben de G-blade gedaan omdat er gewoon heel veel mensen om vroegen er waren zeker twee petities voor en in de item suggestoie thread hebben ook al een paar mensnen het gezegd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|