|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 12:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 11:45 am
» Chuuu~ <3
Alltid lika söt. -claimsonceagain- :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 7:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 9:56 am
Jag är kär i mitt påslakan. o 3o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 10:13 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 9:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 12:21 am
Grim> Snygg du ska va då. Jag kände inte igen dig under det blonda håret! Rufsigt äger för övrig ofc.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 4:19 am
Matt: Massa lovely är det. x3 Jag måste vara hemma oftare så jag får sova mer med det. Niddlurrr: Ajavet. cool xD Jag tycker om mitt blonda hår men typ alla andra tycker att jag ska färga svart igen. .__.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 5:32 am
GrimCupid Matt: Massa lovely är det. x3 Jag måste vara hemma oftare så jag får sova mer med det. Niddlurrr: Ajavet. cool xD Jag tycker om mitt blonda hår men typ alla andra tycker att jag ska färga svart igen. .__.; Blondt är så mycket finare än svart på dig. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 5:46 am
Sakana-sama GrimCupid Matt: Massa lovely är det. x3 Jag måste vara hemma oftare så jag får sova mer med det. Niddlurrr: Ajavet. cool xD Jag tycker om mitt blonda hår men typ alla andra tycker att jag ska färga svart igen. .__.; Blondt är så mycket finare än svart på dig. biggrin Du har blåa ögon och bra hudfärg för blont, so stick with it. 3nodding
Själv skulle jag nog se sjukt lustig ut i blont hår...typ Maggan från Mars liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 6:20 am
Jag är naturligt blond så det är ju bra att jag passar i det... xD
Då har jag iallafall två på min sida. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 6:42 am
GrimCupid Jag är naturligt blond så det är ju bra att jag passar i det... xD
Då har jag iallafall två på min sida. ^^ Wow. Det ser fett konstgjort ut, när jag tittar på bilden xD Det är nog bara för att jag van vid en mörkhårig Grim. Men det är snyggt. Ha kvar så domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 6:45 am
Jao, det är konstgjort nu ja, men innan jag färgade svart så var jag sjukt blond. :3
Och yush, tre peeps. x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |