|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:49 am
Nidder Blixtra Nidder åhh har du deletat character?? Jag skulle bara leka lite och kolla om jag hittade någon ny rolig.. men det gick inte.. :'( Nu kan jag inte ändra tillbaka.. DUMMA GAIA!! jaa.. vet. jag gjorde det med min syrras avatar.. hon blev lite arg på mej.. razz ser likadan ut crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:50 am
Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 *bita jätte löst och försiktigt i nästan* krrr? heart Murf. *slicka i pannan* 3nodding Ikka! heart *krypa innanför manteln på och burra runt**vira in sig i NM scarf* Iek! *sitta fast* Inte bra, inte bra alls. gonk *försöker bita loss och råkar tugga sig själv i svansen istället* gonk Prrft! *fnyser och försöker ta sig loss, vilket resulterar i mer trassel* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:51 am
jiminijon jodå sist blev dom så rädda att dom tryckte in sig i ett hörn..(10-20st var det) rolleyes Ok, vad gör du med ungarna egenliten? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:53 am
Valkyria86 jiminijon jodå sist blev dom så rädda att dom tryckte in sig i ett hörn..(10-20st var det) rolleyes Ok, vad gör du med ungarna egenliten? eek *host*ingenting... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yannah Prova att byta server. Jag har för mig att Ruby och Dale sköter om avatarerna... hur gör man det då??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger Lite-lite. :S Hittade en låg-kalori-fanta i kylskåpet som jag druckit 1/4 av. razz Funkar bättre än alvedon. hehe okey whee jag får inte dricka någon cola duma föreldrar! crying Naaaw. sad Jag dricker för mycket cola. Kanske därför det inte fanns någon i kylen. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:54 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Lite-lite. :S Hittade en låg-kalori-fanta i kylskåpet som jag druckit 1/4 av. razz Funkar bättre än alvedon. hehe okey whee jag får inte dricka någon cola duma föreldrar! crying Naaaw. sad Jag dricker för mycket cola. Kanske därför det inte fanns någon i kylen. :S bättre de än att inte få dricka cola xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:57 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Lite-lite. :S Hittade en låg-kalori-fanta i kylskåpet som jag druckit 1/4 av. razz Funkar bättre än alvedon. hehe okey whee jag får inte dricka någon cola duma föreldrar! crying Naaaw. sad Jag dricker för mycket cola. Kanske därför det inte fanns någon i kylen. :S bättre de än att inte få dricka cola xp Drack en del på cityfesten igår... xp Om ingen ser så räknas det inte!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:57 am
Jolt-cola.. *känner ruset* yeaaah.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:58 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Lite-lite. :S Hittade en låg-kalori-fanta i kylskåpet som jag druckit 1/4 av. razz Funkar bättre än alvedon. hehe okey whee jag får inte dricka någon cola duma föreldrar! crying Naaaw. sad Jag dricker för mycket cola. Kanske därför det inte fanns någon i kylen. :S bättre de än att inte få dricka cola xp Drack en del på cityfesten igår... xp Om ingen ser så räknas det inte! hehe whee näe det har du rätt i eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Prrft! *fnyser och försöker ta sig loss, vilket resulterar i mer trassel* sweatdrop *försöker på något vänster backa ut ur trasslet* mjeoooooo!! *ylar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Lite-lite. :S Hittade en låg-kalori-fanta i kylskåpet som jag druckit 1/4 av. razz Funkar bättre än alvedon. hehe okey whee jag får inte dricka någon cola duma föreldrar! crying Naaaw. sad Jag dricker för mycket cola. Kanske därför det inte fanns någon i kylen. :S bättre de än att inte få dricka cola xp Drack en del på cityfesten igår... xp Om ingen ser så räknas det inte! VA DU OCKSÅ DÄR??! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:00 am
*Kurar ihop sig i ett hörn* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:00 am
jiminijon *host*ingenting... rolleyes Nänä, och det ska jag tro på? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 9:01 am
Valkyria86 jiminijon *host*ingenting... rolleyes Nänä, och det ska jag tro på? xp *host*aaa xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|