|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:22 am
Iketeru-san Jetzudan Rebirth Holy fark, en Sasuke wannabe! eek xd *petar på* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:22 am
Chibi Strawberry Ha... Ha.. HAKKAII!!!!!!!!!! eek OH YES IT'S ME! *Glomps* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:23 am
Jetzudan Rebirth Iketeru-san Jetzudan Rebirth Holy fark, en Sasuke wannabe! eek xd *petar på* ninja whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:23 am
Iketeru-san Chibi Strawberry Ha... Ha.. HAKKAII!!!!!!!!!! eek OH YES IT'S ME! *Glomps* domokun Alltså.. det var.. jag menar.. va? vad gör du här?! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:24 am
Iketeru-san Jetzudan Rebirth Iketeru-san Jetzudan Rebirth Holy fark, en Sasuke wannabe! eek xd *petar på* ninja whee *sliter i håret* >:O!!!!1!ett
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:25 am
Chibi Strawberry Iketeru-san Chibi Strawberry Ha... Ha.. HAKKAII!!!!!!!!!! eek OH YES IT'S ME! *Glomps* domokun Alltså.. det var.. jag menar.. va? vad gör du här?! surprised Jag vet inte. Det är för svenskar va? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:26 am
Jetzudan Rebirth Iketeru-san Jetzudan Rebirth Iketeru-san Jetzudan Rebirth Holy fark, en Sasuke wannabe! eek xd *petar på* ninja whee *sliter i håret* >:O!!!!1!ett Du var med en liten konstig filur du. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:27 am
Iketeru-san Jetzudan Rebirth Iketeru-san Jetzudan Rebirth Iketeru-san Jetzudan Rebirth Holy fark, en Sasuke wannabe! eek xd *petar på* ninja whee *sliter i håret* >:O!!!!1!ett Du var med en liten konstig filur du. sweatdrop I am yesh. :O..... whee Nåja, jag skall off och äta. Bajbyes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:28 am
Iketeru-san Chibi Strawberry Iketeru-san Chibi Strawberry Ha... Ha.. HAKKAII!!!!!!!!!! eek OH YES IT'S ME! *Glomps* domokun Alltså.. det var.. jag menar.. va? vad gör du här?! surprised Jag vet inte. Det är för svenskar va? xp jao.. det är det väl men.. hur mår du? vad har du gjort sen i somras då vi hördes sist?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:28 am
Jetzudan Rebirth Iketeru-san Jetzudan Rebirth Iketeru-san Jetzudan Rebirth Iketeru-san Jetzudan Rebirth Holy fark, en Sasuke wannabe! eek xd *petar på* ninja whee *sliter i håret* >:O!!!!1!ett Du var med en liten konstig filur du. sweatdrop I am yesh. :O..... whee Nåja, jag skall off och äta. Bajbyes. 3nodding whee Ät inte för mycket ramen bara. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:30 am
Chibi Strawberry Iketeru-san Chibi Strawberry Iketeru-san Chibi Strawberry Ha... Ha.. HAKKAII!!!!!!!!!! eek OH YES IT'S ME! *Glomps* domokun Alltså.. det var.. jag menar.. va? vad gör du här?! surprised Jag vet inte. Det är för svenskar va? xp jao.. det är det väl men.. hur mår du? vad har du gjort sen i somras då vi hördes sist? Ja vad ska man säga? Jag har skaffat mig en riktigt kärlek. heart Jag mår förresten otroligt bra. Hur är det med dig då Strawisen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:31 am
Iketeru-san Ja vad ska man säga? Jag har skaffat mig en riktigt kärlek. heart Jag mår förresten otroligt bra. Hur är det med dig då Strawisen? vad är det för en sötis då..? wink jag vet inte riktigt.. känns som jag inte behövs.. ingen tycker om mig.. du vet..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:33 am
Chibi Strawberry Iketeru-san Ja vad ska man säga? Jag har skaffat mig en riktigt kärlek. heart Jag mår förresten otroligt bra. Hur är det med dig då Strawisen? vad är det för en sötis då..? wink jag vet inte riktigt.. känns som jag inte behövs.. ingen tycker om mig.. du vet.. Han är en guldstjärna i tillvaron. Jag gillar ju pojkar om du minns det. domokun heart Känn inte sådär. gonk Det är alltid någon som tycker om dig. Det vet du.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:35 am
Iketeru-san Chibi Strawberry Iketeru-san Ja vad ska man säga? Jag har skaffat mig en riktigt kärlek. heart Jag mår förresten otroligt bra. Hur är det med dig då Strawisen? vad är det för en sötis då..? wink jag vet inte riktigt.. känns som jag inte behövs.. ingen tycker om mig.. du vet.. Han är en guldstjärna i tillvaron. Jag gillar ju pojkar om du minns det. domokun heart Känn inte sådär. gonk Det är alltid någon som tycker om dig. Det vet du. ^^ jag minns... trevligt att du hittat någon.. men han som jag vill ska tycka om mig gör nog inte det längre.. >< han är bara rädd för att såra mig eller sådant.. uu;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 9:37 am
Chibi Strawberry ^^ jag minns... trevligt att du hittat någon.. men han som jag vill ska tycka om mig gör nog inte det längre.. >< han är bara rädd för att såra mig eller sådant.. uu;; 3nodding whee Du kanske bara har fått allt om bakfoten. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|