|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 9:34 am
OMM: moet nog uit tot 2 uur en ik ben al van 7 uur op en heb al van Vlissingen naar Eindhoven gereden en door heel Eindhoven gekart en dan zo ook nog Ralf ophalen en daarna terug naar VLissingen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:04 am
OMM: ik heb gewoon geen zin in online zijn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 1:20 pm
W0ot! Gister informatieavond op school gehad over de excursie naar Parijs in maart. Wordt echt supertof!! Winkelen in Lafayette!! (Al betwijfel ik of ik daar genoeg geld voor heb xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 1:54 pm
Ojaa krijg een nieuwe mobiel voor me verjaardag nog. Grote kans dat dit hem word, is ie mooi of is ie mooi? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 10:10 am
Pagina we-er-rukt nieeeee crying En wel gefeli dan =D Mooie 'buit'!
OMM: Mm, hele dag DVDs gebrand XD Wil nog steeds niet geheel lekker gaan, maar morgen weer een dag =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 7:01 pm
The Forbidden Angel Ojaa krijg een nieuwe mobiel voor me verjaardag nog. Grote kans dat dit hem word, is ie mooi of is ie mooi? biggrin gefeliciteerd whee Ik ga nu slapen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 1:30 am
morge avond de nieuweletters
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 3:07 am
OMM: waarom blijft mijn pa denken dat ik kan helpen als het gaat om verbouwen?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 5:26 am
kittyocean OMM: waarom blijft mijn pa denken dat ik kan helpen als het gaat om verbouwen?! omdat je et misschien kan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 7:56 am
likes to shoot his gun kittyocean OMM: waarom blijft mijn pa denken dat ik kan helpen als het gaat om verbouwen?! omdat je et misschien kan normale kunnen niet met een hamer omgaan hoor... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:03 am
Cassidy92 likes to shoot his gun kittyocean OMM: waarom blijft mijn pa denken dat ik kan helpen als het gaat om verbouwen?! omdat je et misschien kan normale kunnen niet met een hamer omgaan hoor... xd Maar kitty is geen normaal mens wink xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:19 am
Zakou Nenharma Cassidy92 likes to shoot his gun kittyocean OMM: waarom blijft mijn pa denken dat ik kan helpen als het gaat om verbouwen?! omdat je et misschien kan normale kunnen niet met een hamer omgaan hoor... xd Maar kitty is geen normaal mens wink xp lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 12:04 pm
xd Was vrouwen vergeten....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 1:28 pm
likes to shoot his gun Zakou Nenharma Cassidy92 likes to shoot his gun kittyocean OMM: waarom blijft mijn pa denken dat ik kan helpen als het gaat om verbouwen?! omdat je et misschien kan normale kunnen niet met een hamer omgaan hoor... xd Maar kitty is geen normaal mens wink xp lol Ik doe altijd alles verkeerd; heb echt stap voor stap instructies nodig wat er van me verwacht wordt..... het enige wat ik echt kan is slopen! Hoewel ik die grote kast vandaag in mijn eentje had verplaatst..... Kwam alleen 10 cm te kort om het bovenste deel er op te krijgen; daar heeft mijn moeder even mee moeten helpen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 2:25 pm
Ooooow echt waar! Morgen voor 1 (!!!!) uurtje naar school, een nutteloos uurtje, me reistijd is bijna het dubbele! Wat een waanzin, stelletje mafkezen. neutral En dat terwijl morgen voor me vriend nog weekend is, dus als ik het eerder had geweten had ik lekker met hem mee gegaan en nog een dagje vrij gehad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |