|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:41 am
D0ppelganger Valkyria86 *bita jätte löst och försiktigt i nästan* krrr? heart Murf. *slicka i pannan* 3nodding Ikka! heart *krypa innanför manteln på och burra runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jag vill inte see ut så här.. :'(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Elaka mammor. Jag har varit ute. eek Det var då jag fick värre huvudvärk än förut och blev tvungen att stanna inne resten av dagen. razz mm whee oj det var inte bra eek stackare sad men ändå tur xp Tur i oturen. xp Har knarkat lite alvedon men det verkar inte hjälpa. sad japp xp stackare sad *klappa* *se upp på* Miip! whee whee har alvedonen hjälp lite nu? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:42 am
Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 *bita jätte löst och försiktigt i nästan* krrr? heart Murf. *slicka i pannan* 3nodding Ikka! heart *krypa innanför manteln på och burra runt**vira in sig i NM scarf* Iek! *sitta fast* Inte bra, inte bra alls. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:43 am
åhh har du deletat character??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder åhh har du deletat character?? Jag skulle bara leka lite och kolla om jag hittade någon ny rolig.. men det gick inte.. :'( Nu kan jag inte ändra tillbaka.. DUMMA GAIA!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Elaka mammor. Jag har varit ute. eek Det var då jag fick värre huvudvärk än förut och blev tvungen att stanna inne resten av dagen. razz mm whee oj det var inte bra eek stackare sad men ändå tur xp Tur i oturen. xp Har knarkat lite alvedon men det verkar inte hjälpa. sad japp xp stackare sad *klappa* *se upp på* Miip! whee whee har alvedonen hjälp lite nu? sad Lite-lite. :S Hittade en låg-kalori-fanta i kylskåpet som jag druckit 1/4 av. razz Funkar bättre än alvedon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:44 am
Valkyria86 Ja, något borde jag ju få för det med... Har du för dig annars då? ja något borde du få..sitter och funderar på hur jag ska skrämma min syrras vänner på dagis sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:45 am
jiminijon Valkyria86 Ja, något borde jag ju få för det med... Har du för dig annars då? ja något borde du få..sitter och funderar på hur jag ska skrämma min syrras vänner på dagis sweatdrop Haha, lpåter som ett bra tidsfördriv razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:46 am
Blixtra Nidder åhh har du deletat character?? Jag skulle bara leka lite och kolla om jag hittade någon ny rolig.. men det gick inte.. :'( Nu kan jag inte ändra tillbaka.. DUMMA GAIA!! jaa.. vet. jag gjorde det med min syrras avatar.. hon blev lite arg på mej.. razz ser likadan ut
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:47 am
D0ppelganger Lite-lite. :S Hittade en låg-kalori-fanta i kylskåpet som jag druckit 1/4 av. razz Funkar bättre än alvedon. hehe okey whee jag får inte dricka någon cola duma föreldrar! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:47 am
D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 *bita jätte löst och försiktigt i nästan* krrr? heart Murf. *slicka i pannan* 3nodding Ikka! heart *krypa innanför manteln på och burra runt**vira in sig i NM scarf* Iek! *sitta fast* Inte bra, inte bra alls. gonk *försöker bita loss och råkar tugga sig själv i svansen istället* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:49 am
Valkyria86 jiminijon Valkyria86 Ja, något borde jag ju få för det med... Har du för dig annars då? ja något borde du få..sitter och funderar på hur jag ska skrämma min syrras vänner på dagis sweatdrop Haha, lpåter som ett bra tidsfördriv razz jodå sist blev dom så rädda att dom tryckte in sig i ett hörn..(10-20st var det) rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|