|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:49 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy *springer f? och snor silence_p's minis* ninja *Springa efter Filthy* domokun scream KYAAAH! *idate ugly rush* *Fäller filthy* xd domokun *slipar sönder hakan och bryter nacken några gånger* +_+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:50 am
Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Fiska fiska! jag får fan bara värdelösa fiskar, vart finns alla bra fiskar?Fiska fiska! oO där är den mystiska typen igen. *tittar konstigt på* och du �r....du *tittar konstigt tbx* O.o �r jag? jag trodde jag var Silence_P. oo;; Oj vad fel du trodde! och oj vad r�tt jag hade! blaugh Jag trodde verkligen att jag hade r�tt ju. eek Det är det som är typiskt nuförtiden, man tror alltid att man har rätt. Det har något met Jordens bana runt månen att göra. var bättre förr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:50 am
Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *springer f? och snor silence_p's minis* ninja *Springa efter Filthy* domokun scream KYAAAH! *idate ugly rush* *Fäller filthy* xd domokun *slipar sönder hakan och bryter nacken några gånger* +_+ o.o,, *Springer o gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:51 am
Silence_P *Vrida på hög volym bara för o störa grannar* xp xd Vad snällt. *Vinka till Sos*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:51 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *springer f? och snor silence_p's minis* ninja *Springa efter Filthy* domokun scream KYAAAH! *idate ugly rush* *Fäller filthy* xd domokun *slipar sönder hakan och bryter nacken några gånger* +_+ o.o,, *Springer o gömmer sig* *revives* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:52 am
Zero-Egon Det är det som är typiskt nuförtiden, man tror alltid att man har rätt. Det har något met Jordens bana runt månen att göra. var bättre förr Ja du har så rätt men... Va? oO;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:52 am
Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *springer f? och snor silence_p's minis* ninja *Springa efter Filthy* domokun scream KYAAAH! *idate ugly rush* *Fäller filthy* xd domokun *slipar sönder hakan och bryter nacken några gånger* +_+ o.o,, *Springer o gömmer sig* *revives* evil iiip! *Pipa som en gummianka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:53 am
Chibi Strawberry Zero-Egon Det är det som är typiskt nuförtiden, man tror alltid att man har rätt. Det har något met Jordens bana runt månen att göra. var bättre förr Ja du har så rätt men... Va? oO;; mmmm, nu fick du tänka lite här, va? jo, jorden snurrar ju runt månen, vilket gör att vi stannar kvar på jorden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:55 am
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Det är det som är typiskt nuförtiden, man tror alltid att man har rätt. Det har något met Jordens bana runt månen att göra. var bättre förr Ja du har så rätt men... Va? oO;; mmmm, nu fick du tänka lite här, va? jo, jorden snurrar ju runt månen, vilket gör att vi stannar kvar på jorden. Men var jordens bana runt månen bättre förr? Eller? Va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:56 am
^^ Hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:57 am
Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon Det är det som är typiskt nuförtiden, man tror alltid att man har rätt. Det har något met Jordens bana runt månen att göra. var bättre förr Ja du har så rätt men... Va? oO;; mmmm, nu fick du tänka lite här, va? jo, jorden snurrar ju runt månen, vilket gör att vi stannar kvar på jorden. Men var jordens bana runt månen bättre förr? Eller? Va? yup, det var den. för då fanns det inte lika många människor på jorden. men nu när det finns fler, tar dom mer plats, och jorden snurrar fortare. om 100 år kommer den snurra så fort att vi rammlar av.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:57 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 3:01 am
Zero-Egon yup, det var den. för då fanns det inte lika många människor på jorden. men nu när det finns fler, tar dom mer plats, och jorden snurrar fortare. om 100 år kommer den snurra så fort att vi rammlar av. du har livlig fantasi. ^^ Sostrate: Jo, det är ok. Men jag är trött jag med. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|